Azu píše:Pokud by CD přehrávače uměli být nějak vzájemně propojené a uměli se tak vzájemeně dle BPM synchronizovat, tak to tam už výrobci dávno dali a lidi by to úplně normálně využívali a nikomu by to dnes nepřišlo divný, stejně jako mnoho lidí využívá informaci o BPM, která je v podstatě totéž, protože podle zobrazených BPM vim o kolik mam pitchem kam hejbnout aby skladby měli stejné BPM a jen to doladím sluchem dle beatů jogem. Nemůžeme za to, že pro počítačový program to hold není problém umět to BPM synchronizovat stiskem talčítka, ale když už to tam je, tak proč to nepoužít i když umim srovnvat podle sluchu, nevidim v tom žádnej problém. Odpůrci těchto vychytávek bych postavil k tomu počítači ať se s tím předvedou a zahrajou, když myslej, že je to tak snadný, jenže většina od toho po chvíli uteče s tím , že je to na hovno v tom hrát a nenamíchaj nic. Ta synchronizace nezjednoduší skoro nic krom vyrovnání BPM, ale spoléhat na to že to vyrovná i beaty může jen úplnej blbec, to prostě nefunguje a beaty je potřeba podle sluchu dorovnat ručně, ve VirtualDJ to jde dorovnat tedy i vizuálně pokud máte songy naposlouchaný a víte kde co přesně je. Co sem četl rozhovor s Michalem Burianem, tak ten také v tomto problém nemá a nějaké srovnávání BPM počítačem mu nepřijde jako něco podřadného, naopak říkal, že díky tomu má více času na obohacení skladby o různé vychytávky, které tomu dávaj jinou atmosféru a rozhodně si nemylsim že by to neuměl srovnat podle sluchu nebo se díky tomu měl cejtit jako podřadnej pouštěč. Djing není o tom jak precizně namícháte dva songy, to umí ať už po sluchu nebo jinm způsobem každej blbec po čase, ale djing je především o muzice a o umění složení výběru těch správných skladeb pro ten večer aby to utvořilo tu nejlepší atmosféru v podniku a to je mnohem větší umění než něco rovnat. Právě díky tomu jak je kdo schopen umět volit vhodnou muzku se mezi sebou odlišujeme a týpek který může míchat technicky jako bůh bude pořád jen podřadnej dj když nebude mít takový vztah k té muzice a nedokáže vykoumat ty správný songy, oproti tomu týpek co míchá technicky tak nějak průměrně nebo podprůměrně ale má cit pro muzika a vysmahne tam ten večer jedinečný set, tak bude úplně jinde. Je mně úplně jedno kdo z čeho hraje a co k tomu používá za finty, pro mně jako návštěvníka je důležitý výsledek a ne jeslti si tam nějaký týpek za mixem bude honit své ego, že on je velkej masér co umí míchat podle sluchu oproti týpekoj co bude hrát po něm z kontroléru se synchronizací BPM. To, že to někdo používá ještě nemusí znamenat že to neumí podle sluchu, ale prostě dokáže využít dnešní techniky k celkovému výsledku.
plne suhlasim, ale v podstate tvrdis to co ja, t.j. ze sa neda mixovat a hrat len podla nejakych tlacitok, ze to SYNC ti zrovna BPM, pripadne i beaty, ale po case sa ti to vacsinou rozide, preto ak to chces mat zorvnane dobre, musis to mat aj v usiach, pochybujem ze niekto dokaze hrat bez toho aby dorovnaval sluchom a bol tak dobry, ktory dorovnava SYNCom a sluchom alebo len samotnych sluchom. Ja mam totiz taku skusenost, ze ked som si zrovnal dve skladby ci uz vo VirtualDJ alebo v Traktore, po chvilke sa rozisli, pricom ta "chvilka" bola kratsia ako "chvilka", po ktorej sa rozidu skladby, ked som si ich zrovnal podla sluchu. A urcite nejak "neodsudzujem" tych co tie tlacitka pouzivaju, je to o style, proste nech hra kazdy tak ako mu to vyhovuje, ale myslim ze bez "sluchu" to nejde
