[quote="Pavel Tulačka"][quote="havlis"][quote="Azu"]Servis řeší
http://www.dj-obchod.eu[/quote]
Musím tě bohužel zklamat Azu, ale tam jsem už po druhý posílal na reklamaci mix Korg KM-402. Po prvé mi ho vrátili že tomu nic není a teď po druhý co jsem to tam poslal, už na to čekám měsíc a půl! A opět tvrdí že tomu nic není, takže jakoby preventivní výměnu knobů si musím hradit ze svého. Jedná se o to, že když pootočím gainem u dvou kanálů a master knobem, tak je slyšet křupání zvuku ve sluchátkách a v masteru.. Takže z tohoto shopu už asi nakupovat nebudu.. Pouze můj názor.[/quote]
No nevím, zdali si teď trochu nevymýšlíte, ale díval jsem se na Vaši komunikaci s naším technikem a vždy Vám bylo řádně zodpovězeno (celkem 2x do 1 dne) , pouze jednou Vám technik již neodpověděl a to bylo v době kdy Vám mix byl již odeslán !
PS: takto se dělají pomluvy
Já vím, že jste naštvanej, že jste 2x reklamoval mix, bohužel my jej nevyrábíme a neneseme žádnou zodpovědnost, zdali se jedná o dobrý, či vadný kus[/quote]
Rád bych Vás opravil, pokud něco prodáváte tak nesete plnou zodpovědnost za prodávané zboží a zákazníka vůbec nemusí zajímat jestli zboží podstupujete výrobci nebo nějakému servisu kdekoliv na světě. Koncový (maloobchodní) zákazník má právo na 30ti denní lhůtu na vyřízení reklamace, krom toho, že by jste ho do pěti dnů měli informovat o způsobu řešení reklamace(oprava, výměna, vrácení peněz).