Začiatok

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
momosk

Začiatok

Příspěvek od momosk »

Ahoj, tak, ja som ďalší z tých začiatočníkov, čo žiadajú skúsených o rady :)
Pre začiatok som chcel pripomenúť, že ešte len v lete budem mať 17, tak ma berte trošku s rezervou.

Tak, kde by som začal, asi pri výbave, momentálne hrávam cez VDJ a mixák American Audio QD-6, ktorý mi prišiel prednedávnom. Hrávam väčšinou také dedinské akcie, ale taktiež oslavy, rozlúčkové akcie a pod. Začal som sa o to zaujímať cca v 14-15 rokoch.
Ohľadom svetiel - vlastním American DJ Reflex Led DMX, dymostroj Antari F-80z a stroboskop.

Teraz som sa začal o to zaujímať trochu viac, ako kedysi, preto by som sa chcel spýtať, ohľadom mikrofónu a slúchadiel. Mám Philips SHP2500 a akosi nestačia, boli kupované ešte k PC, tak aké by ste mi poradili.

Mám otázku aj ohľadom Playerov, ktoré by ste mi odporučili, taktiež či nové, alebo používané kôli cene, kde najlepšie kúpim CD a pod.

No a prosím vás, pohybujem sa v menšej cenovej skupine, keďže som študent :)

Ďakujem za rady
HP 550, Digital Jockey 2
soundcloud.com/momo-sk
facebook.com/djmomosk

sukinho

Re: Začiatok

Příspěvek od sukinho »

stanov cenovej limit ! kam dosahujou tvoje finanční možnosti nebo kolik seš ochotnej do toho investovat

momosk

Příspěvek od momosk »

myslim, že okolo 10000 Sk :(
HP 550, Digital Jockey 2
soundcloud.com/momo-sk
facebook.com/djmomosk

hoolifan

Příspěvek od hoolifan »

vybodni se na playery a kup midi konzoli.. (víc v odpovídající sekci nebo zkus funkci hledat :wink2: )
VDJ PRO+Audio2DJ+Eks XP5+Denon DN-X050+EEE1000H+Sennheiser HD 25

sukinho

Příspěvek od sukinho »

nevim jestli je moudrý ve chvíli kdy už má mixák, tudíž opravdu stačí dokoupit playery nebo gramce, kupovat midi konzoli já osobně bych to nedělal ale je to na tobě a taky na tom jak plánuješ hrát do budoucna, jestli s bookem určitě je lepší konzole jestli bez booku tak playery/gramce

ToLa

Příspěvek od ToLa »