Praha -> Jakub -> 17

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Kubík

Praha -> Jakub -> 17

Příspěvek od Kubík »

Zdravím,
[Představení se - můžete vynechat :)]
jsem tu na fóru nový, tak jsem se chtěl představit. Je mi 17 let, jsem student výpočetní techniky v Praze, po prázdninách již třetím rokem, a donedávna jsem provozoval sport zvaný florbal :). Před dvěmi lety jsem poslouchal pop, disco, metal a byla to všelijaká slátanina, nyní již druhým rokem s chutí propadám rytmům a rozlehlým scenériím trance music. Ač to možná bude určité skupině zde vadit, tak hned z kraje napíši, že se zajímám spíš o komerčněji pojatý styl tak, aby to oslovilo co nejvíce lidí a nejlépe, aby to neposlouchala uzavřená skupina, přesto doufám, že sem po určité době zapadnu :).
Jak jsem psal, tak dva roky už poslouchám interprety, jako je nejčastěji Tiësto, Paul Van Dyke, Sander Van Doorn, BT a jim příbuzní stylem. Asi před týdnem jsem propadl této muzice natolik, až jsem si řekl, že za vyzkoušení dema Virtual DJ nic nedám. No stáhl jsem ho a ... je to strašný :lol: . Díky tomu softu a mojí beatžíznivosti po muzice se můj režim dne a spánku obrátil asi o pět hodin. Například od jedenásti až do teď jsem se snažil sladit dva songy tak, aby na sebe co nejlépe navazovali a můžu jen konstatovat, že se mi to zatím nepovedlo :D. Možná to je tím, že si někdy připadám, jako kdybych potřeboval aspoň tři myši, i pro nohu, nebo je to spotřebou kávy, která bezůtěšně padne ve prospěch mého notebooku a VDJ.
Jak tedy říkám, v programu si hraji asi týden a co zatím zkouším, tak to je prozatím určení toho, který song ze dvou co mi zrovna hrají je rychlejší, abych tedy bezpečně v každém poznal beaty ( což se mi skvěle nevede třeba u tracku Sander Van Doorn - The Bass :) ), snažím se hledat písničky, které by k sobě ladili náladou a rychlostí a poté se snažím nějak je na sebe navazovat.
[Otázky - prosím nevynechávat]