[Představení se - můžete vynechat

jsem tu na fóru nový, tak jsem se chtěl představit. Je mi 17 let, jsem student výpočetní techniky v Praze, po prázdninách již třetím rokem, a donedávna jsem provozoval sport zvaný florbal

Jak jsem psal, tak dva roky už poslouchám interprety, jako je nejčastěji Tiësto, Paul Van Dyke, Sander Van Doorn, BT a jim příbuzní stylem. Asi před týdnem jsem propadl této muzice natolik, až jsem si řekl, že za vyzkoušení dema Virtual DJ nic nedám. No stáhl jsem ho a ... je to strašný

Jak tedy říkám, v programu si hraji asi týden a co zatím zkouším, tak to je prozatím určení toho, který song ze dvou co mi zrovna hrají je rychlejší, abych tedy bezpečně v každém poznal beaty ( což se mi skvěle nevede třeba u tracku Sander Van Doorn - The Bass

[Otázky - prosím nevynechávat]
And here we go. Abych tady pořád jenom nemlel, tak mám po mém představení také otázku. Jakou technikou se navazují písničky? Pročetl jsem si toto fórum a narazil jsem na příspěvek, kde někdo radí navazování výškama. No já jsem to tedy podle rady zkusil tak, že u songu, který mi hraje ke konci trochu zvednu výšky i basy a v songu, který má přijít tedy dám výšky úplně na nulu a basy na polovinu. Když si chytnu místo, kde bych chtěl začít s přechodem, tak zapnu nástupní desku a ještě jí zkoriguji do tempa, poté crossfaderem ( doufám, že to píši správně ), přejedu na střed ( vlevo mi hraje původní song, tam je také crossfader ), když je crossfader na středu a písničky jsou spolu jakž takž sladěné, tak tedy přidám výšky u nástupnického songu a uberu je u nastávajícího, přidám basy u nástupnického a uberu basy u stávajícího a snažím se, aby ten přechod byl co nejnenápadnější, což se mi skvěle nedaří