Začínám s DMX prosím o pomoc

Jerry.W

Začínám s DMX prosím o pomoc

Příspěvek od Jerry.W »

Dobrý den, jsem naprostý začátečník co se týká DMX ovládání světelné techniky. Mám stroboskop "DMX Superstrobe 2700" a scanner a k tomu ovládání
"DMX Operator 192 Kanal" viz.odkaz pod
http://kytary.cz/eurolite-dmx-operator- ... 10:0:0:1:0

Stroboskop jsem zprovoznil v pohodě ale netuším jak na scanner...jde o to že jej nějakým způsobem ovládám ale neumím vytvořit scénu, tím myslím že bych ji mohl uložit a později vyvolat. Také by mne zajímalo jestli je možnost ten ovladač nastavit tak, aby se řídil hudbou -že bych jej propojil s mixem, mikrofon jsem na něm nikde nenašel, je tam jen midi/IN takže to asi půjde ale nevím jak. Manuály k tomu nemám takže vůbec nevím co s tím..pokud by mněl někdo zkušenosti a náladu mi trošku pomoct byl bych trašně rád.

Děkuji moc

Jerry.W

Re: Začínám s DMX prosím o pomoc

Příspěvek od Jerry.W »

Tak už jsem to rozchodil :-) Kdyby chtěl někdo radu poradím...

deejayluky

Příspěvek od deejayluky »

Jerry.W píše:Tak už jsem to rozchodil :-) Kdyby chtěl někdo radu poradím...
Prosím o pomoc.. mám stejný problém.. nevím jak uložit scénu a následně ji vyvolat.. díky luky

Jerry.W

Příspěvek od Jerry.W »

deejayluky píše:
Jerry.W píše:Tak už jsem to rozchodil :-) Kdyby chtěl někdo radu poradím...
Prosím o pomoc.. mám stejný problém.. nevím jak uložit scénu a následně ji vyvolat.. díky luky
Ahoja,

tady máš český návod jak na to..

Kód: Vybrat vše

http://rapidshare.com/files/370278965/manual_eurolite_dmx_192_operator.pdf
Maj sa fajne a snad pomůže..mě pomohl..kdyby něco, tak napiš

vizour

Příspěvek od vizour »

Jestli bych mohl poprosit o pomoc mám otoč.hlavy 2x laser a strobo. potřaboval bych poradit to naprogramovat dmx. díky za rady

benja

Příspěvek od benja »