Nedávno jsem koupil přes inzerát zesilovač Behringer EP 2500, vše fungovalo, při zkoušení doma jsem zjistil že sice fungují oba outputy a inputy ale oba kanály ovládám jen jedním knoflíkem na channelu 2. Tak jsem se rozhodl že ho rozmuntuju trochu vyčistím, vysaju prach a kouknu jestli tam nebude zjevná porucha, k mému překvapení na jedné straně chyběli kondenzátory a konce drátů byly přelepeny takže nejspíš přepálili jeden kanál protože tam chybí i pojistka (nejsem elektrikář a myslím že tam mezi kondezátorama chybí).
Ale proč mi to hraje z obou outputů když jde jeden kanál? A co mi v této situaci radíte? To mi to jede jen na výkon co má jeden kanál?
Tímhle zesilovačem krmím celkově 4 bedny (na kanál 2 připojeny za sebou) (všechny 8 ohmů) (a mají 2 bedny každá 200W RMS a další 2 každá 350W RMS).
Foto zde: http://ulozto.cz/xWFxFDrC/zesilovac-zip
Díky za každou odpověď : )
Zesilovač, rozmontovaný, co všechno chybí?
Re: Zesilovač, rozmontovaný, co všechno chybí?
podle mě nekdo udelal bypas a zesileny signal poslal i na druhy odpaleny kanal,dudiz mas jen 1200 w ale mas to jako bysi z jedny bedny natah kabel k dalsi...zalezi na ohmem na repro co ti tam teče,pozor hrozi odpaleni kdyz klesne odpor pod stanovenou hranici...nejlip udelas kdyz to das nekomu kdo ma osciloskop a dokaze zesilovac zmerit...ten ti poradi i co dal stim,jestli se to vyplati spravovat. ale tuhle znacku spis nevyplati...
šiel by som za tým čo ti to predal a otrieskal mu to o hlavu, pokial by súčiastky nevypadali samé od sebaBastlik píše:... A co mi v této situaci radíte? ...