Ozvučenie športových podujatí
-
Ozvučenie športových podujatí
Čo všetko treba na také dokonalé ozvučenie športovej haly pri zápasoch ? Mám na mysli od prehrávačoch až po reproduktory. Samozrejme, že by nešlo o také klasické mixovanie. Len púštanie hudbe cez prestávky atď. Poprosím trochu detailnejšie, pretože som začiatočník.
Diki za pomoc ...
Diki za pomoc ...
-
Re: Ozvučenie športových podujatí
V první řadě dost peněz na kvalitní aparaturu...
Btw...tam nefunguje nějaký hlasatel nebo tak něco? By ses akorát napichl k nim a měl bys vystarané
Btw...tam nefunguje nějaký hlasatel nebo tak něco? By ses akorát napichl k nim a měl bys vystarané

-
Tak nastastie co sa tyka penazi nie je problem :wink2:
Hlasatel ? ... ten ma akurat mikrofon v ruke napojeny na jeden reproduktor ... sa mi zda ale nie som si moc isty. Neviem ako to oni maju ponapajane. Ale podla mna nejako fušersky
... Tak som si povedal nech aspon hudba stoji za to ...
Hlasatel ? ... ten ma akurat mikrofon v ruke napojeny na jeden reproduktor ... sa mi zda ale nie som si moc isty. Neviem ako to oni maju ponapajane. Ale podla mna nejako fušersky

-
No, tak pokud peníze nejsou problém, tak není co řešit...Nakoupit vhodné bedny (je už jenom na tobě, jestli aktivní nebo pasivní...pokud to tam nebude na stálo, tak bych určitě volil aktivky), případně zesilovače, dostatečně dlouhé káble a pak už jenom další blbosti (nějaký ten mix, přehrávače nejsou třeba, staší notebook)...
Záleží, jak je ta hala velká, jak moc profi chceš ten zvuk mít, kolik do toho chceš vrazit...
Záleží, jak je ta hala velká, jak moc profi chceš ten zvuk mít, kolik do toho chceš vrazit...
-
A aky by bol sposob zapojenia keby som hudbu pustal cez notebook? Co by som mal zapojit potom? Hala je velka ako klasicka telocvicna kedze patri Univerzite. Momentalne sa tam hra volejbal a basketbal. A samozrejme ze by to tam nebolo na stálo.
Fakt by som poprosil trosku detailnejsie ...
Fakt by som poprosil trosku detailnejsie ...