ozvučení kulturáku

Diskuze o zesilovačích, reproboxech, reproduktorech, výhybkách a zvukových procesorech
Odpovědět
orel

ozvučení kulturáku

Příspěvek od orel »

zdravím, potřebuji poradit , zatím ozvučuju menší klub s dvěma tlakovkama EM15 bass kit s eminence 15lf 600W - doma dělané, potom 2x dvoupasmove starší bedny od dB technologies 400W a ještě nějaké dvě menší repro s 12" EM kappa a víšky selenium, klub to ozvučí perfektně, ale zkoušel jsem to v prázdném kulturáku s kapacitou tak 700lidí a nic moc, PORADÍTE MI jaké zvolit další dvě tlakový bedny ?? a jaké repro do nich ? nebo nejaký jiný basáky , je všude na netu strašně moc plánku vubec nevím co zvolit, ale EM 15 bass kit už další nechci,nehrají tak jak jsem si představoval a už mi v nich jedno repro po 2měsícich odešlo, potřebuji na tom ušetřit investuji tak 10tis max, zesilovače mám 2x HARRISON P900 2x450W 4ohm + QSC rmx 2450 2x500W 8ohm jsem začátečník,nic o tom nevím,todle jsem většinou splašil všechno po bazarech, dík za rady

honcka
Vybavení

Re: ozvučení kulturáku

Příspěvek od honcka »

na ten kulturak na optimalni navuceni by si potreboval tak 4-6 EM15 na stranu + ekvivalentni stredovysky

EM15 hraje solidne, ale musis jich mit vic a je to hlavne bedna spis na ven

jinak dobra univerzalni bedna je hornflex MT18, ale chce mit to taky minimalne 2 na stranu

10 je malo, setri, aby si mohl kludne zvucit prostor pro 700 lidi potrebujes zvuk pocitam tak min za 100-150, zatim nech opravit tu kappu - BTW jakej mas a jak mas nastavenej crossover?

Jeste napis, co chces zvucit, jestli chces mit univerzalni zvuk, na kterym dobre nazvucis koncerty, nebo spis na tanecni reprodukovanou muziku?

orel

Příspěvek od orel »