zdarec jsem úplný začátečník a už snad 3hodiny se tu snažím propijt s kompem a nastavit si zvukovku z 5.1 na 4.1 aby mi to komp vzal.ale vůbec si nevím rady.popř ještě i propojením s traktorem,protože mi tam vůbec nesvítí že by byl připojený.díky moc za radu díky.jo a bedny mám jen 2.0 bo ty 2.1 teď opravuju ) a pak stejně budu kupovat aktivní monitory a tam jak jsem se díval na to propojení je mnohem jednodušší
zvukovka stačí i ta 5.1 a navíc ten mixák ti svítit v traktoru nebude bo nemá midi... jeden kabel z předních repro pujde na jeden kanal mixu a to samé se zadníma bednama, ty tvoje 2.1 zapojíš do mixu
crewy píše:zvukovka stačí i ta 5.1 a navíc ten mixák ti svítit v traktoru nebude bo nemá midi... jeden kabel z předních repro pujde na jeden kanal mixu a to samé se zadníma bednama, ty tvoje 2.1 zapojíš do mixu
Boze sa nestiham divit. V traktoru si to nastavis tak, ze deck A pojde cez output pre predne repro a deck B cez output pre zadne repro. Vystup (output) decku A zapojis do mixu na kanal 1 a output decku B na kanal 2. A na mix zapoj tie bedne, do output alebo master alebo jak to tam mas...
Je to to iste co pisal Crewy...
Ecler Nuo 3.0_2x Reloop 4000_HD25_M-Audio Delta 1010LT_Akai LPD8_Korg quad
až na to že já mám integrovanou 5.1 a mám jen ten zelený,modrý,růžový..
takže myslím že už tu je kámen úrazu a navíc mě to nebude svítit v tom traktotu bo to nemá midi,a před chvilkou tu byl post že to normál nastavím na A a B,takže jsem z toho upe debil..
Řekl si to zcela správně, seš z toho debil. Tvůj problém je v tom že ty víš o počítači asi stejný hovno jako o těch dj programech, jinak by si věděl, že je to úplně u prdele jak to máš barevně označený. To, že ti nic svítit v programech nebude, snad musí být jasné, po pravdě nevím ani co by ti tam mělo svítit.
Přestaň u toho myslet a prostě to jen zapoj a nastav tak jak je tam uvedeno