Tipy, na kupu prvej techniky ?
Tipy, na kupu prvej techniky ?
zdarec. som tu novy a potreboval by som poradit.. dnb, dub, trance, ma drzi uz mozno 2-3 roky no zatial som robil iba vseliake sracky vo fruity loops a moja jedina skusenost s mixovanim je TRAKTOR (softwaer), takze som tam iba "zmetene" klikal mysou takze tak.. no a teraz uvazujem o kupe gramcov a mixdaku atd.. som student a este k tomu tento rok maturujem takze si samozrejme nemozem dovolit spickovu techniku. a neviem co teda vybrat. numark mixtrack (pro) aebo nejake gramce, no tietok http://gramofony.heureka.sk/stanton-t-6 ... e/#section sa mi zdaju az moc lacne. potom som nasiel este tieto z tych lecnejsich http://gramofony.heureka.sk/stanton-st-150/ ... budem vdacny za vsetky rady (dozivota)
Re: Tipy, na kupu prvej techniky ?
Pokud zvolis gramce, budes muset koupit bud jeste ktomu DVS system (treba traktor scratch 2 duo cca 7-8tisic), nebo kupovat vinyly.. a o prikoupeni mixu nemluve..
(slusny gramce cca 2x5000kc+mix tak nejak za 3-4tisice + dvs 7-8tisic)
Pokud zvolis levne cd prehravace + mix, budes odkazanej na kupovani cd, nebo jejich pripadne vypalovani
(obsotjny playery shruba taky nejak 4-5000kc za jeden + mix cca 3-4000kc)
Nebo muzes koupit midi konzoli s integrovanou zvukovkou typu reloop mixage,nebo numark mixtrack pro.. Ovsem budes odkazanej zase na notebook/pc.. ovsem je to nejspis nejmobilnejsi verze.
(levna midi cca 4-5000kc)
no a nakonec nejaky vpohode sluchadla na monitoring, klidne neco v rozmezi 500-1000kc .... ja mam sluchadla od gemini djx5, maj zlomenej most, kterej sem omotal izolepou a frcej porad, dal sem za ne 9kil...
Hodne zdaru pri rozhodovani
(slusny gramce cca 2x5000kc+mix tak nejak za 3-4tisice + dvs 7-8tisic)
Pokud zvolis levne cd prehravace + mix, budes odkazanej na kupovani cd, nebo jejich pripadne vypalovani
(obsotjny playery shruba taky nejak 4-5000kc za jeden + mix cca 3-4000kc)