Pomoc do zacatku
Pomoc do zacatku
Ahoj lidi jsem úplný nováček v djingu. A potřeboval bych jestli by byl někdo ochotný mi pomoci se začátkem vysvětlit funkce kontroleru a podobně. Jsem z Prahy mám traktor kontrol S2 a chuť se učit. Jsem ochotný klidně i zaplatit. Dík moc
Re: Pomoc do zacatku
Zkus experimentovat zkoušej a uč se to tě nikdo nenaučí . Experimentuji i já a taky jsem začátečník nikoho jsem k tomu nepotřeboval prvně jsem si vyzkošel soft a to jsem ani neměl konzoli a můžu říct že mi to docela šlo proto jsem si jí koupil musíš získat zkušenosti a ty ti nikdo nepředá. Jako myslet si koupím si mixák a budu mačkat všechno co to dá to nejde. Je třeba získat zkušenosti nikdo ti nebude popisovat příklad: funkce effektů to prostě musíš vyzkoušet smyčky scratch a podobně je spousty různých kombinácí jak to dělat . Ze své vlastní zkušenosti vím že pokud tě to bude někdo učit nic z toho nepochytíš tak jako vyučený zedník není lepší zedník než ten co není vyučen a umí to líp .
Numark Mixtrack Quad Sw Traktor Scratch Pro 2 a VirtualDj Le.
Denon DJ MC7000 Sw Serato Dj .
Denon DJ MC7000 Sw Serato Dj .
ahoj docela hodně věcí pochitíš když jukneš na videu na netu. Traktor kanál at už fb či youtube.či MC champions..atd je toho hromada...
Pak se stačí podívat na pár videí od tvé konzole kde jsou videa sestříhána tak abys věděl jak co mačkat ve správném a přesném časovém rozhraní.(myslím že s2 videí je dost) z rad toho dnes moc nevyčteš .Spíš bych se zaměřil i na akce kde hraji live a záznamy dělá kamera.at vydíš co jim dělají ruce.... ale však hlavní věc je ta , ato hudba v hlavě a kombinaca tracků/samplů...apod.
Je to hodně o trénování a o nápaditosti a kreaci.
Základ je plně rozumět konzoly a softu .POkud bys jel někdy do Hradce králové zastav se pomohu ti a něco ukážu.
Nic od tebe nebudu chtít.Použiváš určo traktro stejně jako já. a S2 jsem si chtěl koupit také ,ale nakonec mám pulsar....