Pár otázek od naprostého začátečníka

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Odpovědět
Cloxius

Pár otázek od naprostého začátečníka

Příspěvek od Cloxius »

Zdravím, tak abych začal je mi 16 let a zatím jsem naprostý laik co se týče DJingu a produkce... Chtěl bych se začít věnovat produkci a někdy později i DJingu, ale v tomto topicu bych se chtěl věnovat hlavně té produkci :-)

Zde jsou nějaký ty otázky:
1. Jak jsem již řekl je mi 16 let a zatím nemám takové množství peněz abych si mohl pořídit FL Studio za nějakých 700 Euro a ostatní programy... tak by mě zajímalo jestli je tu nějaký "kvalitnější" program na produkci hudby, který se pohybuje kolem nizší ceny? Řekněme 3000 Kč?

2. Mám v plánu si někdy koupit nějaký midi klávesy... Potřebuji k nim zvukovku nebo je prostě stačí nějakým způsobem připojit k PC? :-)

3. Jelikož bydlím v panéláku, tak jsem kvůli hluku a hlavně sousedům přestal hrát na kytaru ... Chtěl bych se zeptat jestli je nějaká možnost skládat hudbu například jen se sluchátky? Slyšel jsem, že někteří lidé mají Sluchátka ale i reproduktory.... Kdybych například hrál na ty klávesy, které jsem zmínil výše, tak když do nich připojím sluchátka, tak nebudou slyšet i venku? :-)

Omlouvám se za opravdu laikské dotazy a předem Děkuji za každou odpověď :-)
Abych dodal, tak před tím než jsem založil tento Topic, tak jsem si přečetl ty otázky, které jsem si měl přečíst před tím než založím Topic :wink:

djmario

Re: Pár otázek od naprostého začátečníka

Příspěvek od djmario »

Ahoj to tě chválí že jsi to přečetl :D jasný nejsi vydělečný programy jsou je pravda že jsi sáhneš do kapsy ale jsou i dema a programy
MAGIX Music Maker tento jsem skoušel nedělám produkci ale je opravdu jednoduchý ostatním dotazům nevím reagoval jsem na 1.

atlon

Příspěvek od atlon »

odpovede :wink:
1. Ableton Intro 79€ a FL Studio Fruity Edition 89€