Nováček
Nováček
Ahojky, chtěl bych si vyzkoušet DJing ale nic o něm nevím. V článcích jsem četl jaká technika by asi byla dobrá pro nováčky ale nic o tom nevím. Nevím co znamenají ty výrazy (např. scratch, Cakewalk atd.)
Byl by mi někdo ochoten vysvětlit základy a zasvětit mě do tohoto "řemesla"?
Prosím? Pěkně od základů?
Byl by mi někdo ochoten vysvětlit základy a zasvětit mě do tohoto "řemesla"?
Prosím? Pěkně od základů?
Re: Nováček
okej, no hele "Cakewalk" taky neznám ale koukal sem do slovníku a prej je to nějakej černošskej tanec bo co...
jinak scratch= neumim to popstat koukni se na tohle videjko http://www.youtube.com/watch?v=fdhFsM4NoHQ je to prostě točení vinulu rukou...
jinak nějaký základy.. djing je o tom plynule do sebe mixnout 2tracky, pokud možno tak aby se to nekopalo (to znamená aby beaty (bassy) šli současně.. když nejdou současně tak to fakt zní hodně blbě:D. Ideální je mixovat skladby, který si sou žánrově hodně blízko (těžko namixuješ do sebe trance a dnb, když maj oba jinou rytmiku). Jinak každej track má BPM (beat per minute) u trancu je to obvykle 130až140. Takže ted když si to trošku shrneme, tak důležitý je srovnat u obouch tracků BPM pomocí pitche faderu, když máš srovnaný tempo, tak pak pomocí sluchu (do sluchátek si pustíš druhou skladbu) srovnáš beaty aby šli současně, až to budeš mít, tak mužeš ve vhodný okamžik přejít plynule z jednej skladby na druhou (bud pomíc crossfadere, nebo šavlí)
jinak scratch= neumim to popstat koukni se na tohle videjko http://www.youtube.com/watch?v=fdhFsM4NoHQ je to prostě točení vinulu rukou...