Zdravím, omlouvám se za nový topic. Mám možnost koupit Omnitronic Dj-55 + nevím jaké CD playery. Zatím mám jen fotku, omrknout je jdu v pátek. Za komplet chce 3500, ale dalo by se ukecat na méně. Jaký na to máte názor? Jsem totální začátečník, zkušenosti mám jen s kytarama a v elektru maximálně s Traktorem. eternalsuffering@email.cz
Dík :ugeek2:
http://i39.tinypic.com/ifrjo2.jpg
[img]http://i39.tinypic.com/ifrjo2.jpg[/img]
Možnost koupě Omnitronic DJ-55+CD playery za 3500,-
-
Re: Možnost koupě Omnitronic DJ-55+CD playery za 3500,-
len omitronic nie vsetko ine len toto nie kup si radsej numark mixtrack pro a urobis 1000x lepsie
-
tvl, to mi připomíná můj první dj kup z druhé ruky. byly to BD-1350 postříkaný sprejema za ani ne 2k. kup to byl zajímavej, ale naučil jsem se tolik zlozvyků, že fakt tyhle pofidérní kupy nedoporučuji. lepší bude na tohle zapomenout a opravdu se porozhlédnout po něčem dražším a novějším...
btw, když už jsme u toho, tak tenhle mixák už jsem taky držel v ruce a odchazí tam často ty korekce, ony totiž dělají dojem, jak kdyby tam byly přidělané na párátkách. o faderech ani nemluvě, ty jsou mechanické a ještě navíc dost odfláknuté, takže po půl roce budeš každej pohyb slyšet.
je to dost low quality a jestli se na tom naučíš hrát, tak jsi hodně dobrej. budeš stejně totiž časem pokoukávat po něčem lepším.
btw, když už jsme u toho, tak tenhle mixák už jsem taky držel v ruce a odchazí tam často ty korekce, ony totiž dělají dojem, jak kdyby tam byly přidělané na párátkách. o faderech ani nemluvě, ty jsou mechanické a ještě navíc dost odfláknuté, takže po půl roce budeš každej pohyb slyšet.
je to dost low quality a jestli se na tom naučíš hrát, tak jsi hodně dobrej. budeš stejně totiž časem pokoukávat po něčem lepším.
...:::fuck the beats into your head:::...
len omnitronic nekupuj,sú to vyhodené peniaze. radšej si našetri na 2x cdj 100 a nejaký lacný numark mix.
-
Je to hrozně shit set... ale 3-3,5tis to i s casem hodnotu má.