Možnost koupě Omnitronic DJ-55+CD playery za 3500,-

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Odpovědět
eternal_suffering

Možnost koupě Omnitronic DJ-55+CD playery za 3500,-

Příspěvek od eternal_suffering »

Zdravím, omlouvám se za nový topic. Mám možnost koupit Omnitronic Dj-55 + nevím jaké CD playery. Zatím mám jen fotku, omrknout je jdu v pátek. Za komplet chce 3500, ale dalo by se ukecat na méně. Jaký na to máte názor? Jsem totální začátečník, zkušenosti mám jen s kytarama a v elektru maximálně s Traktorem. eternalsuffering@email.cz

Dík :ugeek2:

http://i39.tinypic.com/ifrjo2.jpg
[img]http://i39.tinypic.com/ifrjo2.jpg[/img]

stopo

Re: Možnost koupě Omnitronic DJ-55+CD playery za 3500,-

Příspěvek od stopo »

len omitronic nie vsetko ine len toto nie kup si radsej numark mixtrack pro a urobis 1000x lepsie

Rancidtekk

Příspěvek od Rancidtekk »

tvl, to mi připomíná můj první dj kup z druhé ruky. byly to BD-1350 postříkaný sprejema za ani ne 2k. kup to byl zajímavej, ale naučil jsem se tolik zlozvyků, že fakt tyhle pofidérní kupy nedoporučuji. lepší bude na tohle zapomenout a opravdu se porozhlédnout po něčem dražším a novějším... ;)
btw, když už jsme u toho, tak tenhle mixák už jsem taky držel v ruce a odchazí tam často ty korekce, ony totiž dělají dojem, jak kdyby tam byly přidělané na párátkách. o faderech ani nemluvě, ty jsou mechanické a ještě navíc dost odfláknuté, takže po půl roce budeš každej pohyb slyšet.
je to dost low quality a jestli se na tom naučíš hrát, tak jsi hodně dobrej. budeš stejně totiž časem pokoukávat po něčem lepším. ;)
...:::fuck the beats into your head:::...

piatro
Vybavení

Příspěvek od piatro »

len omnitronic nekupuj,sú to vyhodené peniaze. radšej si našetri na 2x cdj 100 a nejaký lacný numark mix.

Majky_mike

Příspěvek od Majky_mike »

Je to hrozně shit set... ale 3-3,5tis to i s casem hodnotu má.

Kupoval bych to ale jen za předpokladu, že:

a) to bude v hodně dobrém stavu