Jak mixovat Dnb?

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Odpovědět
drumspeed

Jak mixovat Dnb?

Příspěvek od drumspeed »

Ahoj chtěla jsem se vás zeptat, jak se naučit mixovat drumec... jak je to s tim počítání dob a prvním beatem u Dnb? Nebo je lepší se to učit třeba na něčem pravidelnějšim třeba technu a pak přejít na drumec? Poraťě dik.

Sagus

Re: Jak mixovat Dnb?

Příspěvek od Sagus »

Joo tato teoria by zaujimala aj mna, som uplny samouk, pri zrovnavani sa riadim len rytmicakom a obcas v tom mam fakt zmatok..

havlis

Příspěvek od havlis »

Me by zajimalo co mu to hralo za track na tom levym decku
Pioneer CDJ2000, Pioneer DJM800, Sennheiser HD-25

crewy

Příspěvek od crewy »

druhé video :right cdj, High Contrans" Mermaid scar", left cdj, London Elektricity " Different drum"

crewy

Příspěvek od crewy »

první video: left deck= girl next door - By, hold tight; right deck=Dj aphrodite - listen to the rhythm flow

havlis

Příspěvek od havlis »

crewy píše:první video: left deck= girl next door - By, hold tight; right deck=Dj aphrodite - listen to the rhythm flow
Díky moc bejku ;-)
Pioneer CDJ2000, Pioneer DJM800, Sennheiser HD-25

voče

Příspěvek od voče »