Rada pri kúpe Hardware

Dotazy týkající se více druhů techniky
Odpovědět
Bartowski123

Rada pri kúpe Hardware

Příspěvek od Bartowski123 »

Zdravím, už nejaký ten mesiac sa venujem FL Studiu, ale len tak obyčajne s klávesnicou sa mi blbo tvorí. Už dlhšie rozmýšľam že si kúpim nejaký ten Hardware. A tu prichádza veľké ALE. Neviem čo si mám kúpiť. Pozeral som aj na E-shopoch a všelijakých Fórach a ma napadli viaceré kombinácie. A s tým potrebujem poradiť.

1. Kombinácia
Hrať stále v FL Studiu a do toho si kúpiť nejaký ten Midi Kontroler (Klávesničku), aby sa mi lepšie pracovalo v Piano rolle atď...

2. Kombinácia
Kúpiť si Novation Launchpad + Korg Nano Kontrol / Akai apc 40 a naučiť sa robiť v Ableton Live. Táto kombinácia sa mi celkom pozdáva, len to sú pre mňa "neznáme vody", pretože s Abletonom som ešte nerobil. ( Ak tá druhá kombinácia, tak ktoré Novation / Akai )

3. Kombinácia
Tu som rozmýšľal o všelijakých Kaoscilátoroch, Kaoss Padoch a podobne.

Som začiatočník, tak mi prosím poraďte a neukameňujte ma za moju nevedomosť :-)

honcka
Vybavení

Re: Rada pri kúpe Hardware

Příspěvek od honcka »

Zalezi na tom, jestli budes na tom delat jenom produkci, nebo chces z toho hrat i na zivo, jestli i na zivo, tak rozhodne bych ti doporucil prejit na ableton, jako midikontroler bych ti asi doporucil pro zacatek Akai APC40 + kdyby ti zbyly jeste nejaky prachy, tak bych si k tomu prikoupil Novation Nocturn 25 pripadne 49

az budes vedet, co presne chces, tak mozna pak poridit k tomu nejakej syntak a ableton pouzivat jako sekvencer

Jeste k tomu abletonu, je dobry ho mit legalne, s tim APC40 dostanes lite verzi, ktera, az ti nebude stacit jde za cca 8000 upgradovat na plnou, ze na vyssi verze neni spolehlivy crack, sice to spocatku vypada, ze vse funguje, ale pak se objevi, nejakej vetsi ci mensi zadrhel, kterej cloveka vetsinou radne vytresta. Nap jedna verze, po tom, co liveset dosahl urcite velikosti, tak ti to z toho vymazalo nastroje spolu s jejich nastavenim.