Vhodný ovladač DMX pro Eurolight Scany

Odpovědět
masterT

Vhodný ovladač DMX pro Eurolight Scany

Příspěvek od masterT »

Ahoj,
jsem naprostý začátečník a chtel bych se vás na něco zeptat.

U nás v klubu jsme měli možnost levně sehnat tyto dva světelné efekty, Eurolite LED Scan Flower 3 a Eurolite LED Scan Flower 1. Oba dva maji připojení na DMX ovladač a oba ma 4 DMX kanály.

V budoucnu jěště plánujeme zakoupit nějaky logo projektor, také na DMX.

Mohli byste mi prosim poradit, jaky nejlevnější a nejvhodnější ovladač použít?

Děkuji za rady.

djchemik
Vybavení

Re: Vhodný ovladač DMX pro Eurolight Scany

Příspěvek od djchemik »

Ahoj, vhodný je prakticky jakýkoli ovladač určený pro vícekanálové efekty např.
Eurolite DMX Operator, Showtec SM 8/2, Staitrville DMX Master, Elation DMX Operator apod.

přeji šťastnou ruku při výběru
2x AA CDI 300 MP3, AA QD5-MKII, 2x Akiyama K2, the t.bone IEM 100

masterT

Příspěvek od masterT »

Děkuji za odpověď.

Takže tento ovladač bude vhodný? Je tato značka kvalitní?

http://www.thomann.de/cz/stairville_dj_ ... _stock.htm

djchemik
Vybavení

Příspěvek od djchemik »

Tento nedoporučuji - není koncipován pro inteligentní světla, raději tyto
http://www.thomann.de/cz/stairville_dmxmaster_i.htm
http://www.thomann.de/cz/stairville_dmx ... kii_pt.htm
a podobné - na nich ovládáš individuálně každý efekt a máš větší možnosti v programování a v rozšiřování světelného parku (rezerva v počtu kanálů).
Stairville DMX Master II osobně vlastním a mohu doporučit
ovladač v Tvém odkazu je určen pro stmívače - jen pro upřesnění
samozřejmě by to fungovalo, ale má jen 16 kanálů a to je málo - obzvlášť, pokud chceš světelný park dále rozšiřovat

arra

Příspěvek od arra »

Pekný podvečer, vlastním (1 deň) DMX MASTER II s 8 svetlami LED PAR STAGE PAR 7x3W. Som začiatočník, mám ich odskúšané z časti v samostanom auto-móde bez zapojenia DMX a skúšam zapojenie: