Programování světel dmx

Odpovědět
habr

Programování světel dmx

Příspěvek od habr »

Zdravím, jsem úplný začátečník a potřeboval bych poradit s programováním světel pomocí dmx. O světelné technice nevím téměř nic a tak se obracím na vás. Patřím do skupiny zabívající se fireshow a lightshow produkcí a chceme obohatit svá vystoupení o nasvětlení reflektorama. Teď jsme "zdědili" po sesterské skupině nějaké to osvětlovací vybavení a chceme se s ním naučit pracovat.

Představa čeho chci dosáhnout: připojit nejlépe přes usb světelnou techniku do počítače, kde budu mít kompletně naprogramováno co kdy mají dělat světla v závislosti na hudbě. Nechci řízení světel hudbou pomocí mikrofonu, ale chci aby jsem si přesně na vteřiny určil co budou světla dělat a když pustím hudbu spustí se mi i program pro světla.

K dispozici mám následující vybavení:
2x Reflektor LED PAR-56 RGB Floor spot http://www.disco-shop.cz/disco/eshop/15 ... x-10mm-LED
Eurolite DMX Operator 192 Kanal http://www.disco-shop.cz/disco/eshop/21 ... -192-Kanal

Jaký nejlépe použít software a jak mezi sebou zařízení propojit?

Předem děkui za odpověď

David

honcka
Vybavení

Re: Programování světel dmx

Příspěvek od honcka »

propojis to pult->svetlo->svetlo, jestli chces aby se chovaly stejne, tak tem svetlum nastavis stejnou adresu, ohledne toho pultu ti neporadim, stahni si nekde manual a prostuduj ho, ale jestli to chces ovladat pres pc, tak to pres to nepujde, musis si koupit prevodnik usb-dmx, ale to v tomhle pripade ani nebude potreba, to pujde v poho nastavit pres ten pult

djchemik
Vybavení

Re: Programování světel dmx

Příspěvek od djchemik »