malinká mlha prosím o radu

Odpovědět
JACK KINGMASTER

malinká mlha prosím o radu

Příspěvek od JACK KINGMASTER »

zdravím..

jelikož jsem nedávno svůj pokoj skutečně proměnil v menší Dj studio

rozhdl jsem se pořídít si tu mlhu..pač mam njake ty točicí světýlka a bude to lepe vidět :) je o pokoj zhruba 6X6metrů..takže mi asi postačí nějaká ta sračka rád bych kdyby ten strojek stal kolem 1200..nebude používan profesionalně ale jednou zhruba v pátek večer..nemusí ho bejt moc páč stači zavřít okno a na rozdil z clubu mi ten dymec neuteče..jde jen o to zda neškodí technice nebo tak..PC ..grama apod..za každe doporučeni díky jsem na ty mlhy laik :sad2:
Reloop RMP-2

ToLa

Re: malinká mlha prosím o radu

Příspěvek od ToLa »

JACK KINGMASTER píše:zdravím..

rozhdl jsem se pořídít si tu mlhu..pač mam njake ty točicí světýlka a bude to lepe vidět :) je o pokoj zhruba 6X6metrů..takže mi asi postačí nějaká ta sračka rád bych kdyby ten strojek stal kolem 1200..nebude používan profesionalně ale jednou zhruba v pátek večer..nemusí ho bejt moc páč stači zavřít okno a na rozdil z clubu mi ten dymec neuteče..jde jen o to zda neškodí technice nebo tak..PC ..grama apod..za každe doporučeni díky jsem na ty mlhy laik :sad2:
Samozřejmě že uškodí, protlože mlha vzniká přehřátím oné kapaliny co se poté rozplyne po okolí, ale po vychladnutí se opět stává kapalinou,tudíž každé místo kam nafouká se stává mucholapkou na prach a po čase se z toho stane živoucí organismus... :D Nejradší jí mají notebooky a obvzlášť projektory, jak mají malé větrací otvory a kanálky, tak ty se moc rádi ucpávají :-)

JACK KINGMASTER

Příspěvek od JACK KINGMASTER »

ToLa píše:
JACK KINGMASTER píše:zdravím..