Internetové rádia
-
Internetové rádia
Serus všetkým. Chcem sa opýtať či na Slovensku alebo v Čechách existujú internetové radia do ktorých keď napíšem tak by som mohol prísť niečo zahrať. Ja osobne hrám len dnb, takže nejaké rádio ktoré je na elektronickú hudbu.
Re: Internetové rádia
dálší mistr světa...pochlub se..... s nějakým výtvorem když už máš namířeno do rádia..protože tam se jen tak nedostaneš..hooooooooooodně přísné kritéria ... :wink2:
-
Nemyslím si že som majster sveta. Keď chceš taj si to mysli o sebe. Lebo ja som sa ako DJ nenarodil a ty asi áno ako vidím. Ja som len začiatočník a učím sa všetko pomaličky. Neviem ako dlho hráš takže to nejdem riešiť. Keď sa mám pochváliť tak si pozri profil na soundcloude: Bohuš Vidrich DNB. Keďže som začiatočník tak sa nemusíš hneď do mňa púšťať. A k tým rádiam tak to som myslel skôr na čas budúci.
A toto taky miluju když se někdo nasere na odpově na otázku.Cos čekal ,že ti tady hned někdo pošle seznam rádii jde si mužeš přijít ,sednousi a říct hele ja jsem Pepa Hlína z Bohumína a jdu si tady něco zahrát?..OK já ti teda odpovím....Už jen to že nemáš žádné jméno známé po klubech a seš v hraní začátečník ti uzavírá vstup na více míst a o rádiu nemluvě..Provoz rádia stojí mraky peněz a žádné rádio si nepustí do studia a do éteru nějakého nováčka a už né člověka kterej se tepr učí..to nemyslíš snad vážně???...a myslím že to ti tady napíše každej..měli jsme tady hodně střelcu ale žeby se nějakej začátečník cpal rovnou do radia??? :biggrin2: ...Opírat si o mně hubu za to že sem ti nepochlebyl nemusíš..Ja ti to napsal jak to prostě je...Sorry
Naposledy upravil(a) Bobo69 dne 19 čer 2013 21:40, celkem upraveno 1 x.
-
Ani si ju nebudem. Chcel som len vedieť či také existujú. O mene som uvažoval ale je to ťažké, ale nič nie je jednoduché. Preto som chcel vedieť názor skúsenejších. Tak isto sa chcem zlepšovať v tom čo ma baví. Ak som sa ťa nejako dotkol tak sorry.