Internetové rádia

Volná diskuze - vše, co se netýká DJingu
Odpovědět
Bohušoo bassfm

Internetové rádia

Příspěvek od Bohušoo bassfm »

Serus všetkým. Chcem sa opýtať či na Slovensku alebo v Čechách existujú internetové radia do ktorých keď napíšem tak by som mohol prísť niečo zahrať. Ja osobne hrám len dnb, takže nejaké rádio ktoré je na elektronickú hudbu.

Bobo69
Vybavení

Re: Internetové rádia

Příspěvek od Bobo69 »

dálší mistr světa...pochlub se..... s nějakým výtvorem když už máš namířeno do rádia..protože tam se jen tak nedostaneš..hooooooooooodně přísné kritéria ... :wink2:

Bohušoo bassfm

Nemyslím si že som majster sveta. Keď chceš taj si to mysli o sebe. Lebo ja som sa ako DJ nenarodil a ty asi áno ako vidím. Ja som len začiatočník a učím sa všetko pomaličky. Neviem ako dlho hráš takže to nejdem riešiť. Keď sa mám pochváliť tak si pozri profil na soundcloude: Bohuš Vidrich DNB. Keďže som začiatočník tak sa nemusíš hneď do mňa púšťať. A k tým rádiam tak to som myslel skôr na čas budúci.

Bobo69
Vybavení

Příspěvek od Bobo69 »

A toto taky miluju když se někdo nasere na odpově na otázku.Cos čekal ,že ti tady hned někdo pošle seznam rádii jde si mužeš přijít ,sednousi a říct hele ja jsem Pepa Hlína z Bohumína a jdu si tady něco zahrát?..OK já ti teda odpovím....Už jen to že nemáš žádné jméno známé po klubech a seš v hraní začátečník ti uzavírá vstup na více míst a o rádiu nemluvě..Provoz rádia stojí mraky peněz a žádné rádio si nepustí do studia a do éteru nějakého nováčka a už né člověka kterej se tepr učí..to nemyslíš snad vážně???...a myslím že to ti tady napíše každej..měli jsme tady hodně střelcu ale žeby se nějakej začátečník cpal rovnou do radia??? :biggrin2: ...Opírat si o mně hubu za to že sem ti nepochlebyl nemusíš..Ja ti to napsal jak to prostě je...Sorry
Naposledy upravil(a) Bobo69 dne 19 čer 2013 21:40, celkem upraveno 1 x.

Bohušoo bassfm