http://soundcloud.com/dydzej-pepe/summe ... mix-2010-1
SUMMER DANCE MIX 2010
SUMMER DANCE MIX 2010
Čuste, jak jste si všimli venku už začíná být vážně dobrý počasí, proto jsem vytvořil tento letní mix. Jsem začátečník, tak budu rád o kritiku, abych se z chyb co jsem udělal mohl poučit, dík moc.
Re: SUMMER DANCE MIX 2010
někdy bych byl radši, kdyby jaro/léto vůbec nepřišlo, přesně kvůli tomu, co jsi sem postnul
Why? Je to tak strašný?:(Kubík píše:někdy bych byl radši, kdyby jaro/léto vůbec nepřišlo, přesně kvůli tomu, co jsi sem postnul
jo, stejně jako sety felixuse
Za prvé nevim kdo je nějaký Feliux, a za druhý když už nepíšeš, že je to hrozný můžeš taky říct proč. Není umění něčemu říct, že je to strašný a neříct pročKubík píše:jo, stejně jako sety felixuse
je to des... priserny prechody a vyber tracků zhruba stejny jak hitparady ceskych komercnich rádií...
cítím tady virtual dj :-X
cítím tady virtual dj :-X
Hoď sem nějakou svojí práci ať jí můžeme zhodnotit místo těch tvejch keců nebo nám napiš kde hraješ. Kdyby tvoje kritika aspoň byla objektivní...Kubík píše:jo, stejně jako sety felixuse
A teď k věci => Pepe:
Výběr tracků není špatnej, jen by to chtělo zapracovat na přechodech. Z čeho si mixoval?
Vážení pánové s nosánkem o nějaký ten centimetr výš... To, že máte nějaký svůj oblíbený styl ještě neznamená, že ostatní musíte hanit. Já třeba taky preferuju undergroundovej electro house a nedělá mi problém objektivně zhodnotit set v jakémkoliv stylu. Posuzujte mix po technický stránce a vaše trapný neobjektivní emoce si nechte laskavě pro sebe, nikdo na to neni zvědavej a nikomu to hlavně nic nedá.
tohle není nic o nosánku nahorů ani o oblíbeném žánru, rád si poslechnu set klidne i z hudbou která me není zrovná blízká, stačí kdyz v setu bude cítit kvalita, bude mít příběh a bude mít určitý styl. Tohle je jen několik pisnicek z hitparády do sebe žalostným způsobem zapojených.