Tak, máme tu nový set. Snažil jsem se do něj vložit co nejvíc z mojí dobré nálady, protože jí teď mám na rozdávání. Jako obvykle, budu rád za zhodnocení.
Bohužel je tam jedna, řekl bych výrazná, chyba v přechodu. Ani nevím, jak se mi to mohlo takhle brutálně kopnout xD. Jinak set snad stojí za poslech.
Tracklist:
Nitrous Oxide - Magneta (Original Mix)
Super 8 & Tab - Elektra (Original Mix)
Tritonal - What I Say (Original Mix)
Julian Vincent Feat. Cathy Burton - Certainty (Relocate Remix)
John O' Callaghan Feat. Sarah Howells (Cosmic Gate Remix)
Robbie Buri - Poker (Original Mix)
Dave202 - Departure (Original Mix)
Signum - Royal Flash (Original Mix)
Dave Shiemann & Bart Claes - Madness (Super 8 & Tab Remix)
Oliver Smith & Boom Jinx - Sunrise (Original Mix)
Above & Beyond Pres. OceanLab - I Am What I Am (Lange Remix)
Stahujte zde:
http://www.edisk.cz/stahni/02598/Summer ... .55MB.html
MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
Behringer BCD3000+DELL Studio1537+Traktor PRO+Technics RP-DH1200
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
Opět jsem byl požádán ze strany autora, abych set zhodnotil.
Styl Trance je velmi ošemetný, co se mixování týče. Narozdíl od ostatních stylů, kde se spolu tolik neprojevují melodičnost a volné pasáže, jsou zde tyto prvky velmi zásadní. Mnohým DJům to dělá problémy a to je bohužel i tento případ. Do 20té minuty byl set velmi slušný, vše spolu sedělo, ale následně jakoby autorovi došly nápady na další tracky a šlo to dá se říct páte přes deváté. Ale nepředbíhejme.
Hlasitosti... věčné téma a jedna z nejtěžších věcí v mixu. Udržet dva tracky ve stejné hlasitosti je kumšt a to se tady téměř povedlo. Když říkám téměř, nemyslím tím rozhodně fáze, kdy je prováděn mix mezi dvěma tracky. DJ by měl mixovat tak, aby jeho výsledná hlasitost (master) byl vždycky stejný (normalizovaný). Mixuje-li tedy DJ dva tracky, pak je musí namixovat tak, aby chybějící elementy z prvního tracku nahradil track druhý. Druhý track by neměl zpravidla obsahovat téměř žádné nebo minimální basy, měl by mít ubrané výšky, případně středy. To ale záleží na konkrétním tracku i situacích. Tady jde celý set dá se říct ve 100%tní rovině (s přimhouřením jednoho oka) a fáze mixu je dá se říct 130-160% hlasitosti. Působí to velmi neprofesionálně a je třeba si na to dát pozor.
Beat-matching je zde na některých místech dobrý, na některých ne. Každopádně i v tomto oboru to chce výrazný trénink.
Výběr tracků nemohu nijak posoudit, Trance není absolutně můj obor a snad to posoudí nějaký Trancař.
Autor se mne také ptal, zda je připraven na Live akci. Myslím, že to vždy záleží na samotném DJovi, zda se cítí jít na veřejnost či nikoliv. Neber si to nějak špatně, ale zatím bych raději doma trénoval a nabral více zkušeností. I v DJingu platí (a také se to tu mnohokrát psalo): těžko na cvičišti, lehko na bojišti.
Styl Trance je velmi ošemetný, co se mixování týče. Narozdíl od ostatních stylů, kde se spolu tolik neprojevují melodičnost a volné pasáže, jsou zde tyto prvky velmi zásadní. Mnohým DJům to dělá problémy a to je bohužel i tento případ. Do 20té minuty byl set velmi slušný, vše spolu sedělo, ale následně jakoby autorovi došly nápady na další tracky a šlo to dá se říct páte přes deváté. Ale nepředbíhejme.
Hlasitosti... věčné téma a jedna z nejtěžších věcí v mixu. Udržet dva tracky ve stejné hlasitosti je kumšt a to se tady téměř povedlo. Když říkám téměř, nemyslím tím rozhodně fáze, kdy je prováděn mix mezi dvěma tracky. DJ by měl mixovat tak, aby jeho výsledná hlasitost (master) byl vždycky stejný (normalizovaný). Mixuje-li tedy DJ dva tracky, pak je musí namixovat tak, aby chybějící elementy z prvního tracku nahradil track druhý. Druhý track by neměl zpravidla obsahovat téměř žádné nebo minimální basy, měl by mít ubrané výšky, případně středy. To ale záleží na konkrétním tracku i situacích. Tady jde celý set dá se říct ve 100%tní rovině (s přimhouřením jednoho oka) a fáze mixu je dá se říct 130-160% hlasitosti. Působí to velmi neprofesionálně a je třeba si na to dát pozor.
Beat-matching je zde na některých místech dobrý, na některých ne. Každopádně i v tomto oboru to chce výrazný trénink.
Výběr tracků nemohu nijak posoudit, Trance není absolutně můj obor a snad to posoudí nějaký Trancař.
Autor se mne také ptal, zda je připraven na Live akci. Myslím, že to vždy záleží na samotném DJovi, zda se cítí jít na veřejnost či nikoliv. Neber si to nějak špatně, ale zatím bych raději doma trénoval a nabral více zkušeností. I v DJingu platí (a také se to tu mnohokrát psalo): těžko na cvičišti, lehko na bojišti.
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
Ahoj, zacatek me skvele naladil, vyborny vyber prvniho tracku. Dostal me dokonale do nalady poslouchat trance. Ta nalada vlastne po celou dobu nikdy nezmizela. Jediny, co bych vytknul je prechod kolem 31:00, to mi tam nesedelo. Jinak se to ale poslouchalo fakt pekne 
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
omluva za OT: ale po přečtení felixusova zhodnocení, nebylo to první které jsem si přečetl, mi to prostě nedalo, problémy s hlasitostí můžeš vyřešit s programem mp3gain, nastavíš si tam hlasitost a necháš tim projet svoje tracky a ty budou nastavený na stejnou úroveň
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
díky za tip, ale tenhle problem je ciste z moji blbosti zpusoben napriklad nelegelnimi MP3. (Rozhodně nemám všechny legálně, prostě to zatím finančně není možné). U mp3s z beatportu takové problémy nemám. Navíc čím dál tím míň se starám o software, takže si to natrénuju na svoje uši.
Behringer BCD3000+DELL Studio1537+Traktor PRO+Technics RP-DH1200
-
Paul Diamond
- Příspěvky: 446
- Registrován: 09 bře 2007 06:23
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
MatisS sa ti ospravedlnujem ze som ti tu este nenapisal aj ked som slubil no uz 2x som skusal stahovat tvoj set no tu v NL mam neskutocne slaby net tak mi to vkuse padne
ked pridem domov (streda) tak si to stiahnem a vypocujem 
sdjs.sk
sdjs.podomatic.com
myspace.com/pauldiamondsk
sdjs.podomatic.com
myspace.com/pauldiamondsk
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
No uprimne, zas tolik toho asi k poslechu není. Měl jsem větší ambice ale nakonec jsem tento set asi poněkud zkazil... Jak píše Felixus, to je bohužel pravda. Ale jestli si to budeš chtít poslechnout budu rád. Čas je to poslední. Setů bude ještě hodně. Teď mám zas KOUPENÉ nové tracky a cvičím tu hlasitost. Časem (3-4měsíce) budu mít koupený mixák a Audio 2 DJ takže se na auto gain rozhodně nemohu spoléhat. Radši to vycvičím podle uší tak jak to bylo se srovnáváním (někde ještě pokulhávám, ale trénink je trénink.)
Behringer BCD3000+DELL Studio1537+Traktor PRO+Technics RP-DH1200
-
Paul Diamond
- Příspěvky: 446
- Registrován: 09 bře 2007 06:23
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
no hlasitost je aj moj hlavny problem
ja sa hlasitost samozrejme snazim vyvazit gainom no uz v priebehu prechodu to hlavne vyrovnavam cez EQ a tak sa da urobit fakt celkom slusny plynuly prechod... mixujem da sa povedat zo 70% hudbu kupenu na BP no neni track ako track a aj kupene veci co su na 320kbs nesu vzdy rovnake no riesit to cez mp3gain to asi moc neje ono ako oni to to da do rovnakej hlasitosti (tolerancia 1,5db tusim) ale castokrat to tak nie je... fakt ide o sluch 
sdjs.sk
sdjs.podomatic.com
myspace.com/pauldiamondsk
sdjs.podomatic.com
myspace.com/pauldiamondsk
Re: MatisS - Summer Club Energy #2 (Trance)
Jak už tu bylo naznačeno. I tracky z beatportu a jiných download serverů nejsou namasterovány stejně. To si řeší každý producent (label) sám. Takže se vyrovnáváním hlasitosti stejně nikdo nevyhne. A takový nepovedený mix se špatným odhadem (poslechem) hlasitosti je pro publikum jako pěst na oko.
@DjMatisS: Neber si tu mojí kritiku zas tak k srdci. Ano, nebylo to úplně dokonalé, ale pořád lepší snaha než nic. Ty začátky byli pro každýho DJe stejný. Tuhle celkem tvrdou kritiku mam po zkušenostech se soutěží DJ Masters, kde se s nikym nemažou a narovinu řeknou jakých chyb se dotyčný dopustil a opravdu si neberou žádné servítky.
Navíc když si vybavim sety některých DJs, kteří vystupovali na Óčku v pořadu Frisbee (www.youtube.com/frisbeetv), tak u některých jsou chyby stále dost slyšet (beatmatching, hlasitosti...) a to jenom dokazuje, že trénink má smysl a sláva není vše.
@DjMatisS: Neber si tu mojí kritiku zas tak k srdci. Ano, nebylo to úplně dokonalé, ale pořád lepší snaha než nic. Ty začátky byli pro každýho DJe stejný. Tuhle celkem tvrdou kritiku mam po zkušenostech se soutěží DJ Masters, kde se s nikym nemažou a narovinu řeknou jakých chyb se dotyčný dopustil a opravdu si neberou žádné servítky.
Navíc když si vybavim sety některých DJs, kteří vystupovali na Óčku v pořadu Frisbee (www.youtube.com/frisbeetv), tak u některých jsou chyby stále dost slyšet (beatmatching, hlasitosti...) a to jenom dokazuje, že trénink má smysl a sláva není vše.


