Zapojení gramc(e)ů

Diskuze o DJ přehrávačích a gramofonech
Odpovědět
John

Zapojení gramc(e)ů

Příspěvek od John »

Ahoj, měl bych jeden pro vás určitě hloupý dotaz, ale někoho se zeptat musím, když už sám nevím.. :roll: Pořídil jsem si jako uplný amatér, (zatím-nebylo dost peněz) 1 gramofon Reloop 6000 MK6 a Mix Vestax.. (aby mi to nějakou dobu vydrželo do budoucna). Ale mám problém se zapojením, protože mi nefunguje cross.(Chyba by v mixu být neměla.) Je to tím, že mám jen jeden gramec a nemá se co s čím "křížit"? Nebo jsem opět něco (ne)zapojil špatně. Rád bych totiž scratchoval, ale bohužel mám smůlu, když nefunguje C.F. Děkuji za odpověď.. :idea:

honcka
Vybavení

Re: Zapojení gramc(e)ů

Příspěvek od honcka »

John píše:Ahoj, měl bych jeden pro vás určitě hloupý dotaz, ale někoho se zeptat musím, když už sám nevím.. :roll: Pořídil jsem si jako uplný amatér, (zatím-nebylo dost peněz) 1 gramofon Reloop 6000 MK6 a Mix Vestax.. (aby mi to nějakou dobu vydrželo do budoucna). Ale mám problém se zapojením, protože mi nefunguje cross.(Chyba by v mixu být neměla.) Je to tím, že mám jen jeden gramec a nemá se co s čím "křížit"? Nebo jsem opět něco (ne)zapojil špatně. Rád bych totiž scratchoval, ale bohužel mám smůlu, když nefunguje C.F. Děkuji za odpověď.. :idea:
u nejakejch mixu si musis priradit kanal k crossfaderu, pripadne ho zapnout, konkretne ti poradit nemuzu, ze nevim co mas za typ

BTW uz umis dokonele zakladni scratch techniky (Babyscratch, Drop, Tear)? Ke kterejm crossfader neni potreba a jestli je dokonale neovladas, tak nema smysl se ucit techniky s crossem

John

Re: Zapojení gramc(e)ů

Příspěvek od John »

u nejakejch mixu si musis priradit kanal k crossfaderu, pripadne ho zapnout, konkretne ti poradit nemuzu, ze nevim co mas za typ

BTW uz umis dokonele zakladni scratch techniky (Babyscratch, Drop, Tear)? Ke kterejm crossfader neni potreba a jestli je dokonale neovladas, tak nema smysl se ucit techniky s crossem[/quote]