Zapojení gramc(e)ů
Zapojení gramc(e)ů
Ahoj, měl bych jeden pro vás určitě hloupý dotaz, ale někoho se zeptat musím, když už sám nevím.. Pořídil jsem si jako uplný amatér, (zatím-nebylo dost peněz) 1 gramofon Reloop 6000 MK6 a Mix Vestax.. (aby mi to nějakou dobu vydrželo do budoucna). Ale mám problém se zapojením, protože mi nefunguje cross.(Chyba by v mixu být neměla.) Je to tím, že mám jen jeden gramec a nemá se co s čím "křížit"? Nebo jsem opět něco (ne)zapojil špatně. Rád bych totiž scratchoval, ale bohužel mám smůlu, když nefunguje C.F. Děkuji za odpověď..
Re: Zapojení gramc(e)ů
u nejakejch mixu si musis priradit kanal k crossfaderu, pripadne ho zapnout, konkretne ti poradit nemuzu, ze nevim co mas za typJohn píše:Ahoj, měl bych jeden pro vás určitě hloupý dotaz, ale někoho se zeptat musím, když už sám nevím.. Pořídil jsem si jako uplný amatér, (zatím-nebylo dost peněz) 1 gramofon Reloop 6000 MK6 a Mix Vestax.. (aby mi to nějakou dobu vydrželo do budoucna). Ale mám problém se zapojením, protože mi nefunguje cross.(Chyba by v mixu být neměla.) Je to tím, že mám jen jeden gramec a nemá se co s čím "křížit"? Nebo jsem opět něco (ne)zapojil špatně. Rád bych totiž scratchoval, ale bohužel mám smůlu, když nefunguje C.F. Děkuji za odpověď..
BTW uz umis dokonele zakladni scratch techniky (Babyscratch, Drop, Tear)? Ke kterejm crossfader neni potreba a jestli je dokonale neovladas, tak nema smysl se ucit techniky s crossem
Re: Zapojení gramc(e)ů
u nejakejch mixu si musis priradit kanal k crossfaderu, pripadne ho zapnout, konkretne ti poradit nemuzu, ze nevim co mas za typ
BTW uz umis dokonele zakladni scratch techniky (Babyscratch, Drop, Tear)? Ke kterejm crossfader neni potreba a jestli je dokonale neovladas, tak nema smysl se ucit techniky s crossem[/quote]
OK, no dejme tomu, že je umím tak na 70%.. Ještě tedy budu trénovat.. :biggrin2: Jo a ten mix je Vestax PMC-06 Pro VCA..