Řemínkový náhon
Řemínkový náhon
Čau, chtěl bych začít s djingem, ale jelikož jsem student hledám co nejlepší techniku za co nejmenší cenu, a tak bych se chtěl zeptat jak je to s řemínkovým náhonem. Kamarád, který má známého Dj říkla, že řemínkový vůbec nemám kupovat, ale zase jsou nejlevnější. Proto bych se chtěl zeptat na váš názor tedy jestli je dobré si v bazaru kupovat Dj set který obsahuje gramec s řemenem.
Re: Řemínkový náhon
tak to bych bejt tebou fakt nedelal..reminkovy nahon je na to, kdyz si chces poustet desky..ale jakmile budes chtit mixovat a budes na ty desky sahat, tak celej reminkovej system rozhodíš a prestane se bud točit uplne, nebo se zacne zběsile točit..a taky bych spis nasetril trosku vic penez a koupil nejaky lepsi gramofony, nez ty uplne zakladní..ale nejlepsi je si to nekde zkusit, abys fakt vedel ze te to bude bavit a nebyly to vyhozeny penize..ale jednoznacne rikam ze reminkovy gramofony pro djing ne!:-)myslim ze kdyz do zacatku koupis nejake stantony t-80ky z druhe ruky, nebo nejake reloopy 4000 tak rozohodne neudelas chybu..par dni nekam na brigadu a mas na ne:)
-
Nechce se mi zakládat nové téma tak využiji tohoto... dnes jsem v jednom bazaru koupil starší gramofon Technics SL-B2 jenže jsem pak doma zjistil že jaksi schází řemínek. Na internetu jsem našel tento: http://translate.googleusercontent.com/ ... 35C5v3xwEA ten by měl být ideálni, ale nechce se mi to objednávat z Ameriky to ho radši půjdu omlátit o hlavu tomu bazaristovi... Na českém e-shopu jsem našel http://www.master-shop.cz/index.php?ecc ... _vyrobce=# podle mých výpočtů by měla délka sedět... Ovšem tloušťka a šířka nesedí tak nevim. Jaký je asi nejdůležitější parametr? Délka ne?
já tito řeknu takhle, na řemínkový náhon můžeš dát i gumu do trenek ale nesmí ti to nějak brzdit spoj. takže pokud ti sedí délka, a ničemu tam nebude bránit větší šířka tak to kup.
-
díky! tohle jsem chtěl slyšet