Reloop RMP-2 sekání - mám ho asi 2 měsíce

Diskuze o DJ přehrávačích a gramofonech
Odpovědět
eXilim

Reloop RMP-2 sekání - mám ho asi 2 měsíce

Příspěvek od eXilim »

Zdravim, má +- 2 měsíce 2 kusy reloop RMP2 (Neptejte se proč, nebyl keš na pincky :( ) a jedna chyba je, že některé CD se načítaj šíleně dlouho (sou vypálený jeko hudební CD a je tam jen 20songů) ale třeba CD kde je 5složek a je tam 100MP3 tak to načte hned?

Další velikej problém je, že se na jednom z přehrávačů (jen jednom) často stává, že se prostě CD sekne a opakuje se třeba 4sekundy dokola. A CD je čerstvě vypálený rychlostí 24x a není poškrábaný. Zkoušel jsem jak MP3 tak klasické hudební CD....

Díky za každou radu

Sarge

Re: Reloop RMP-2 sekání - mám ho asi 2 měsíce

Příspěvek od Sarge »

Ahoj.
Já tedy přesně nejsem odborník na cd. Někde jsem kdysi četl, že hudební cd by se měla vypalovat pomalu. Nevím, co je na tom skutečně pravdy. Ale už jsem zažil, že některá cd se sekala a přeskakovala. CD vypaluji maximálně 8x rychlostí a s takovými cd jsem nikdy neměl sebemenší problémy.
Nevím, jestli ti to pomůže, ale za pokus to stojí.

momosk

Příspěvek od momosk »

presne ako povedal Sarge, už len z toho dôvodu, že to prečíta v podstate každý prehrávač... môže to byť problém

s tým načítaním pesničiek to vidím tak, že obyčajné CD musí previesť do podoby, v ktorej ho dokáže prečítať, inak to nevidím...

v tomto ti najlepšie pomôže ten, čo vlastní tie prehrávače :)
HP 550, Digital Jockey 2
soundcloud.com/momo-sk
facebook.com/djmomosk

havlis

Příspěvek od havlis »

eXilim píše:Zdravim, má +- 2 měsíce 2 kusy reloop RMP2 (Neptejte se proč, nebyl keš na pincky :( ) a jedna chyba je, že některé CD se načítaj šíleně dlouho (sou vypálený jeko hudební CD a je tam jen 20songů) ale třeba CD kde je 5složek a je tam 100MP3 tak to načte hned?