Pioneer CDJ 2000 Nexus
Pioneer CDJ 2000 Nexus
Ahojte, chcela by som sa spýtať, či má s nimi niekto skúsenosť a aj s programom Rekordbox. Mám tieto prehrávače doma 2 týždne, ale niektorým veciam nechápem, hlavne tomu Rekordboxu nie a nietorým funkciám, ktoré s ním súvisia. Ak sa tu niekto ochotný nájde, budem veľmi vďačná. Ďakujeem
Re: Pioneer CDJ 2000 Nexus
Ahoj.Čemu nerozumíš?
DENON DN-x1600,2xPIONEER CDJ-2000,DENON DNHP1000,EDIROL V-800
Mám Rekordbox 3.0.1 a neviem napríklad, ako si tam urobiť playlist podľa toho, ako to chcem ja. Nechápem celkom , na čo slúžia hot cue , Auto Cue...... teda aj chápem, ale neviem, ako si to pripraviť v rekordboxe a potom ako to vyzerá už v prehrávačoch. Lebo dajme tomu, ak si budem chcieť pripraviť nejaký set čo chcem odohrať, tak neviem, ako na to , ako si to celé pripraviť.
Tak v podstate ja som začiatočník a pracujem s týmto len nejaký ten týždeň aj niečo, ale rada by som sa to čo najskôr naučila.
Tak v podstate ja som začiatočník a pracujem s týmto len nejaký ten týždeň aj niečo, ale rada by som sa to čo najskôr naučila.
vieš, čo najsôr. to najskôr proste nejde. musiš si to proste prejst. je to cesta učenia. vela štastia.
Hot CUE 3 hardwarové tlačítka CDJe na které uložíš klasické Cue body(starty)Výhoda je že track se nezastaví při stisknutí tlačítka a okamžitě jede z pozice kde sis to označila.(Výhodné pro rychlé smíchání beatu 2 tracků)
Tohle jsou základní věci...Doporučuji Recordbox tutorial videa na Youtube.Tam ti ukážou veškeré funkce.
Tohle jsou základní věci...Doporučuji Recordbox tutorial videa na Youtube.Tam ti ukážou veškeré funkce.
DENON DN-x1600,2xPIONEER CDJ-2000,DENON DNHP1000,EDIROL V-800
skôr odporúčam video od Dubspot
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UEcJVj7joWM[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UEcJVj7joWM[/youtube]