Zdravíčko.
Vybírám gramofony (i mix) na hraní dnb a případně rychlejší hudby (reggatek, tekno, ..).
Jsem začátečník, sám jsem (bhžl?) zatím měl možnost si zahrát pouze T M5G, což je sice nezpochybitelná kvalita ale taky nehorázná investice... (40000,- za 2 kousky).
Přemýšlím proto o alternativě..
Použití : doma ale i v clubech a na open airech pro DJs hrající jungle dnb a rychlejší...
Cena: v podstatě nejsem rozhodnutý, kolik investovat. Ideálně 20000,-. Ale je možné uvažovat i výše...
Základ pro mě je, aby žádný kolega neměl nárok "ohrnout nos" nad mými gramofony a abych s nimi co nejdéle měl co nejmíň starostí (spolehlivost).
Vím, že tímhle by byly Téčka asi první volbou, ovšem MKII jsou pro mě asi nepoužitelně rozsahem pitche (směšných +-8% - nebo se mýlím??), M5G jsou ohromná investice takže..
...připadají v úvahu v podstatě Stanton T.150 a Vestax PDX 2000/3000 ?
Případně Omnitronic, Reloop, Numark.... ?
Mé zkušenosti jsou ovšem téměř nulové, toť jsou jen domněnky v podstatě nasbírané po netu, proto do ankety dávám i oba technicse.
Předem díky za názory a zkušenosti.
gramce na dnb a rychlejší
-
Re: gramce na dnb a rychlejší
yacob píše:Zdravíčko.
Vybírám gramofony (i mix) na hraní dnb a případně rychlejší hudby (reggatek, tekno, ..).
Jsem začátečník, sám jsem (bhžl?) zatím měl možnost si zahrát pouze T M5G, což je sice nezpochybitelná kvalita ale taky nehorázná investice... (40000,- za 2 kousky).
Přemýšlím proto o alternativě..
Použití : doma ale i v clubech a na open airech pro DJs hrající jungle dnb a rychlejší...
Cena: v podstatě nejsem rozhodnutý, kolik investovat. Ideálně 20000,-. Ale je možné uvažovat i výše...
Základ pro mě je, aby žádný kolega neměl nárok "ohrnout nos" nad mými gramofony a abych s nimi co nejdéle měl co nejmíň starostí (spolehlivost).
Vím, že tímhle by byly Téčka asi první volbou, ovšem MKII jsou pro mě asi nepoužitelně rozsahem pitche (směšných +-8% - nebo se mýlím??), M5G jsou ohromná investice takže..