BLBOST... v USA je na tom Denon asi tak o chlup lépe než v ČR. A to jen díky tomu, že tam je hodnota peněz trochu jiná než u nás, takže ho má pár "hiphop kids" v pokojíčku.johnny píše:denon je urceny hlavne pre americky trh kde je top, a urcite to neni posledny prehravac od denonu pre tento rok,mozno ti este tvoje poziadavky splni.Azu píše:Kdyby raději vyndali z toho ten těžký motor s talířem a nahradili to konečně klasickým jogem. Nejen, že by tím snížili výrobní náklady, ale za tu cenu by jim lidi utrhali ruce. Ale to tito zaslepenci nikdy nepochopí a dál budou prodávat tento hybrid, který je v prodejnosti propadák.
Nicméně "profi" (u profi DJů, v klubech apod.) se tam používá úplně stejně málo, jako tady... to je jen takovej Denonářskej myth, že by tam nějak jel. Všude tam jsou jinak Pioneery CDJ 1000 a CDJ 2000. Občas nějakej i Numark.
A v tom co píše AZU o točícím talíři, má naprostou pravdu. Kdyby Denon udělal model s "ala CDJ jogem"... ušetřil by nějakou kačku třeba na display a lepší tlačítka. Při stejné cenové hladině (cca 20tis/ks) by mohl nabídnout svůj flagship model a lidi by mu utrhali ruce. Nemusel by to být funkčně nutně konkurent CDJ 2000 (takhle vymakanej player Denon asi nikdy nezvládne, nejde jen o funkce, ale to řešení je prostě naprosto vymakané do posledního detailu a je vidět, že se u něj hodně přemýšlelo a konzultovalo s DJs), ale svoje zákazníky by si našel. Spousta lidí se chce odlišovat nebo by využili efekty apod.
Njn... ale to je Denon. Dneska mají Denony jen 3 skupiny lidí:
- ti co se spletli
- podivní fajnšmekři, kteří se rádi odlišujou a moc toho reálně nenahrají
- hiphop kids 12-17let do pokojíčku (což je v tomhle ohledu asi jediná rozumná cílovka, která je třeba zrovna v tom USA docela dost silná a řadu drží nad vodou, ono pro průměrného američana je cena 2ks 3700 asi tolik, jako je pro čecha 8-9tis, takže si může dovolit to koupit dětem pod stromeček)