Reproboxy+Zosilňovač Pomoc

Diskuze ohledně nákupů aneb poraďte, co koupit...
Odpovědět
Defqon114

Reproboxy+Zosilňovač Pomoc

Příspěvek od Defqon114 » 07 črc 2019 20:56

Ahojte potreboval by som poradiť s ozvučením do 1150 Eur max Reproboxy+Zosilňovač
Hladal som na internete a našiel som tieto KA 318 600T Zomax alebo CX 15/3-1300-4
a zosilňovač k tomu tento American audio VLP 1500 čo poviete bude to dobre hrať alebo niečo lepšie pozrieť v tomto smere som amatér pred tým som sa už popálil kúpil som si Malone PW-2222+Skytec PRO 1000 nekvalitní zvuk slabá hlasitosť vyhodené peniaze.Chcel by som to na ozvučenie svadby,kultúrneho domu a aj na vonkajšie akcie všade de bude potreba za málo peniaz veľa Muziky čo by bolo najlepšie do tej cenovej Kategórie dakujem za každú radu.

djmayo

Re: Reproboxy+Zosilňovač Pomoc

Příspěvek od djmayo » 08 črc 2019 18:52