Ahojte potreboval by som poradiť s ozvučením do 1150 Eur max Reproboxy+Zosilňovač
Hladal som na internete a našiel som tieto KA 318 600T Zomax alebo CX 15/3-1300-4
a zosilňovač k tomu tento American audio VLP 1500 čo poviete bude to dobre hrať alebo niečo lepšie pozrieť v tomto smere som amatér pred tým som sa už popálil kúpil som si Malone PW-2222+Skytec PRO 1000 nekvalitní zvuk slabá hlasitosť vyhodené peniaze.Chcel by som to na ozvučenie svadby,kultúrneho domu a aj na vonkajšie akcie všade de bude potreba za málo peniaz veľa Muziky čo by bolo najlepšie do tej cenovej Kategórie dakujem za každú radu.
Reproboxy+Zosilňovač Pomoc
Re: Reproboxy+Zosilňovač Pomoc
To čo si uviedol je síce posun od Malone, ale odporúčam túto kategóriu preskočiť, éra tých boxov skončila pre cca 10 rokmi keď sa stali cenovo dostupnejšie lepšie HF drivery aj keď aj v dnešnej dobe existuju veľmi dobre hrajúce 3pásmové boxi ale cena je tam kapánek iná... V prípade, že nerobíš vonkajšie akcie za každého počasia, tak skôr by som odporučil aktívne boxy / systém zo zabudovaným zosilom pri rovnakej cene dostaneš obvykle lepší zvuk, resp repro+zosil+dsp stojí viac pri rovnakej kvalite a ešte potrebuješ niekoho šikovného odladiť preset pre nastavenie PEQ, GEQ aby si z toho vyťažil maximum, celkovo je to menej náročné na zapojenie vyladenie a pod... 1150€ nie je veľa, ale zas dajú sa za to kúpiť dva pomerne slušne hrajúce kompakty (napr.: EV ELX115P, Mackie SRM 650, prípadne plasťaky RCF ART 715-A, ale od tých predchádzajúcich lezie lepší bas aj keď na celkovú hlasitosť dajú asi čosi menej), prípadne slabšiu zostavu 2+1 (2x the box TA12 +TA 18, alebo aj ine satelity čo vojdu do ceny RCF ART 310, 312, JBL Eon 612, na lepší subbas tam veľmi priestor nie je
), na vonku to však asi dôstojné nebude, tak na gril party snáď alebo dakde pod stánkom, ja na vonku pokladam za minimum slušný satelit s 12-15" či 2x10" a jeden poriadný alebo dva slabšie subbasy s 15-18" na každej strane.