Jaký Controler?

Diskuze ohledně nákupů aneb poraďte, co koupit...
Odpovědět
Davossgc

Jaký Controler?

Příspěvek od Davossgc »

Zdravím všechny,
tak nějak miluji hudbu, už nějakou dobu mě láká se věnovat hraní trošku víc. Hraji si různě na PC s Virtual DJem a tak , ale už bych se chtěl posunout dál a teď si koupit nějaký MIDI controler , tak abych přes něj mohl ovládat Virtual DJ (popřípadě jiný podobný program). Jelikož jsem v úplných začátcích a v nejbližší době neplánuji hraní na nějakých velkých akcích tak zatím mi stačí nějak levnější. Ale tak aby mi prostě stačil na nějaký hraní na oslavách , u kámošů nebo prostě nějakých menších akcích (prostě aby až budu chtít někdo si zahrát , tak aby to taky šlo, abych nemusel hned kupovat nový)
Jinak ještě dotaz, z praktického hlediska, jaký je rozdíl mezi tím, jestli má integrovanou zvukovou kartu nebo ne?
A cenová relace...řekněme, že jsem student, který to zatím bere jako koníček, chce se v tom zdokonalovat , ale tak aby mohl s tím i někde zahrát. Přesněji , čím míň tím líp, ale né úplný shit. Nechci za chvíli kupovat nový, takže chápu, že si musím za kvalitu připlatit, ale věřím ve vás, že mi dobře poradíte.
Děkuji!!! :)

piatro
Vybavení

Re: Jaký Controler?

Příspěvek od piatro »

nedá mi to nereagovať. a prečo práve controller?? nehovorím,že to je zlá vec,no nenaučíš sa na tom a nevycibríš si až tak sluch ako na klasických prehrávačoch. ja ti odporúčam 2x pio cdj 100 a nejaký lacný mix. ver mi,že ak ťa to baví a chceš sa posunúť ďalej,tak nie controller. prečo každý začiatočník to chce?? keď v podobnej cene sa dajú zohnať aj kvalitnejšie veci a hlavne SA NAUČÍŠ HRAŤ a budeš ovládať beatmatching,čo je základ djingu (99% začiatočníkov s konzolami ani nevie čo to znamená)! Ty ako začiatočník s konzolou budeš iba za kok*ta medzi staršími djmi.