Co koupit a kde koupit? CDJ nebo MIDI?

Diskuze ohledně nákupů aneb poraďte, co koupit...
Odpovědět
Slu

Co koupit a kde koupit? CDJ nebo MIDI?

Příspěvek od Slu »

Ahoj. Co jsem se tu tak rozhlizel, tak rozhodne nejsem prvni co se na tyhle veci pta, tak se kdyztak omlouvam, ze zakladam duplicitni tema.
Jde mi o to, ze bych chtel nejak zacit, ale jsem student a tak mam omezeny rozpocet, navic jeste nevim jestli mi to pujde a bude mne to 100% bavit, takze za vybaveni nechci hned dat kupu penez.
Navic nevim, jestli chci spise CDJ, nebo midi kontroler - co je lepsi do zacatku, co je pohodlnejsi a snazsi se naucit? Me se zatim vice libi ty CDJ.
Rozpocet mam +-5k.
Co se tyka MIDI - Mixtrack pro 2, nebo BCD2000?
Kdybych volil CDJ, tak asi koupim tento set http://elektro.bazos.cz/inzerat/3612885 ... DJ100s.php ?
Nebo mam nejdriv koupit jen napr. jeden CDJ a druhy koupit az budu vedet, jestli mne to bavi?
V tomto oboru jsem skutecne novacek a nikdy jsem si zadnou podobnou techniku neosahal, takze budu velmi vdecny za vase rady :wink: .

Bobo69
Vybavení

Re: Co koupit a kde koupit? CDJ nebo MIDI?

Příspěvek od Bobo69 »

Nooooooooo :mrgreen: s jedním CDJ si užasně zamixuješ :mrgreen: Nejdříve si zjisti k čemu jsou dva přehrávače..na yotube toho je mraky.Doporucuju nějakej bazarovej kontroler.

longsleeper

Příspěvek od longsleeper »

Jo zkus nejdřív nějakej levnej kontroler, za kratkou dobu se na to bud vykasles nebo si koupis céda

Manhaus

Příspěvek od Manhaus »

Nevím no, ale nevidím důvod proč si po kontroleru kupovat CDJ a nebo ho zahodit. Kontroler je velice dobrá věc, aspoň z mého pohledu. A kdo se věnuje DDJ tak je to taky odvětví a osobně shledávám jako nejdůležitější prvek to umět pobavit lidi a ne řešit to jestli hraju z CD playeru, nebo kontroleru, nebo jestli používám sync a podobné věci...

Manhaus

Příspěvek od Manhaus »

Jinak - já mám teda taky Numark Mixtrack pro 2 a jsem s ním relativně spokojený. Měl jsem zálusk na Pioneer DDJ-SX ,ale to je jin cenová :)