Nemáš tak úplně pravdu. Když hraješ někde, kde je už nastavenej zvukovej procesor na konkrétní mix, tak za přepojování mixů tě nikdo od zvuku moc nepochválí už jenom kůli např. výstupnímu napětí, kerý se může u mixů lišit (= přenastavování)... Ale v "pralesní lize" to obvykle nikdo nepocejtí, jelikož tam neni takový zvukový vybavení, aby na tom nějak extrémně záleželo - na větší akci už bych si to netrounul ani o tom přemejšlet. Ale zas bych tam asi zůstal až do rána i s mixem, to je taky faktxxxRadoxxx píše:Ako problem to zas ani nieje ved prides s mixom pripojis jeden gramec vystup pripojis do mixu ktory tam je, spravis prechod a pripojis druhy gramec a hras zo svojho a ked odchadzas tak postup je opacny, len to ze nenesies len zvukovku ale cely mix, ale aj tak ja nosim vzdy mixak zo sebou lebo clovek nikdy nevie kde narazi na nejaky omnitronic pripadne behringer, nahodou mi ostane fader v ruke ked sa toho dotknem :surprised2: :surprised2:honcka píše:mit DVS v mixu ma i mouchy, hlavni je, ze kamkoli jdes hrat, musis tahat celej mix a pak tam bejt celou party od zacatku az do konce, ze vetsinou se mix behem hrani neprepojuje

Ale obecně je přepojování mixu dycky vojeb, ať už menší nebo větší, lepší se tomu vyhnout.