Jak to postavit??

Diskuze o DVS produktech a DJ MIDI kontrolerech.
piledriver

Jak to postavit??

Příspěvek od piledriver »

Ahojte, chtěl bych si doma postavit takovej DJ koutek a potřeboval bych vědět,jak to zapojim,aby to určitě šlo. Muziku bych pouštěl z něktého z programů na mém notebooku (teď mám pouze Traktor 2) a chtěl bych,aby mp3 šly míchat přes klasický mixák (mám teď na mysli např. Behringer VMX 200). Jak to zapojím,aby to normálně fungovalo, jako kdybych hrál z klasických gramců? potřebuju vědět,kam strčim jakej drát a tak :D jsem zatím amatér a nějak si to nedovedu představit a nechci si kupovat nějakou DJ consoli (třeba teď BCD 2000),radši bych klasický mixák.

Díky za radu komukoliv

LuKyss

Příspěvek od LuKyss »

Na mixu bývají 2 možnosti vstupů:
Line - určeno pro pc, diskmen, mp3 player. Je to vysokoúrovňový signál.
Phono - vstup pro gramofon, ma zabudovanej předzesilovač který zesilí slabý signál z gramofonu na požadovanou úroveň.

Takže ty zapojíš do LINE IN v mixu 2xcinch a jednou jack 3.5 stereo do PC (výstup).

Pak si budeš moci zapojit ještě OUT (já to mám na mým mixu pojmenovaný REC) do vstupu vnějšího zdroje u zvukovky v PC aby sis mohl nahrávat sety apod.

V případě dalších dotazů mě klidně kontaktuj na icq 308-549-222.

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

jj, tak, a na tom mixu muzes mit bud REC a nebo BOOTH 8) tak at to zapojis dobre :wink:
Music is my destiny!

Luis

Příspěvek od Luis »

..a hlavne nikam nestrkej zadny draty :D
Audio 8 DJ
Pioneer 600
Macbook PRO
Alesis Active MK2

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

hehe :lol:
Music is my destiny!

piledriver

Díky za odpověď a měl bych teda ještě upřesňující dotaz :)