Jak to postavit??

Diskuze o DVS produktech a DJ MIDI kontrolerech.
piledriver

Jak to postavit??

Příspěvek od piledriver »

Ahojte, chtěl bych si doma postavit takovej DJ koutek a potřeboval bych vědět,jak to zapojim,aby to určitě šlo. Muziku bych pouštěl z něktého z programů na mém notebooku (teď mám pouze Traktor 2) a chtěl bych,aby mp3 šly míchat přes klasický mixák (mám teď na mysli např. Behringer VMX 200). Jak to zapojím,aby to normálně fungovalo, jako kdybych hrál z klasických gramců? potřebuju vědět,kam strčim jakej drát a tak :D jsem zatím amatér a nějak si to nedovedu představit a nechci si kupovat nějakou DJ consoli (třeba teď BCD 2000),radši bych klasický mixák.

Díky za radu komukoliv

LuKyss

Příspěvek od LuKyss »

Na mixu bývají 2 možnosti vstupů:
Line - určeno pro pc, diskmen, mp3 player. Je to vysokoúrovňový signál.
Phono - vstup pro gramofon, ma zabudovanej předzesilovač který zesilí slabý signál z gramofonu na požadovanou úroveň.

Takže ty zapojíš do LINE IN v mixu 2xcinch a jednou jack 3.5 stereo do PC (výstup).

Pak si budeš moci zapojit ještě OUT (já to mám na mým mixu pojmenovaný REC) do vstupu vnějšího zdroje u zvukovky v PC aby sis mohl nahrávat sety apod.

V případě dalších dotazů mě klidně kontaktuj na icq 308-549-222.

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

jj, tak, a na tom mixu muzes mit bud REC a nebo BOOTH 8) tak at to zapojis dobre :wink:
Music is my destiny!

Luis

Příspěvek od Luis »

..a hlavne nikam nestrkej zadny draty :D
Audio 8 DJ
Pioneer 600
Macbook PRO
Alesis Active MK2

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

hehe :lol:
Music is my destiny!

piledriver

Díky za odpověď a měl bych teda ještě upřesňující dotaz :)

Koukal jsem se na výstupy na tom mixáku na netu. Pro každý kanál je tam vstup LINE na L a R, což tedy zřejmě znamená, že chci-li dostat hudbu do všech kanálů,tak to budu muset zapojit nějak stylem Jack 3,5 do výstupu u PC a 2x cinch do každého kanálu? A ten mixák už pak rozpozná,že já si z traktoru pouštím muziku a jedna skladba půjde do jednoho kanálu a druhá do dalšího kanálu? Bude to tak pak fungovat?

Ptám se z toho důvodu, že traktor samozřejmě není dělaný SW přímo na ten mixák, takže jestli ta spolupráce bude fungovat.

a ještě jedna věc...není nutné to hnát přes nějakou externí zvukovku? jde to normálně rovnou z notebooku do mixáku,že?

Díky za Váš čas :wink:

PoLyTaR

Příspěvek od PoLyTaR »

Ne, musí to být uplně jinak zapojene. Aby jsi mohl PC používat jako deck 1 a deck 2 a normalní hw mixák potřebujeě za prvé minimlaně 4 kanalovou zvukovou kartu. Tato karma má dva vystupy, přední a zadní reproduktory. Předni reproduktory zapijís do mixažního pultu jako Deck 1 (1kanal) a zadni reproduktory jako Deck 2 (Druhy kanal). Což znamená že ti z PC povedou dva kabely. V PC je budešmít zapojene přes jack 3,5mm a v mixaku přes cinch. Jelikož jsem četl že mš notebook, tak si budeě muset koupit externí zvukovou kartu, to je investice tak 1500,- kč.

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

no, já si myslím, že to je pro začátek zbytečné, stačí mit dva kabely : jack 3,5 - 2xcinch a jack 3,5 rozdvojku, která stojí asi 20 kč. rozdvojku dáš do pc jako výstup a do ní zapojíš ty dva kabely jackama a budeš mít dva kabely s dvouma cinchema a jeden kabel zapojíš jako line 1 a druhý jako line 2 do mixu a jestli chceš, aby ti ta zmixovaná hudba šla zase do pc, tak vemeš další, stejný kabel jako jsou ty dva a zapojíš ho do pc jako vstup vnějšího zdroje a na mix do booth,rec nebo master out :idea:
Music is my destiny!

PoLyTaR

Příspěvek od PoLyTaR »

dj_camil píše:no, já si myslím, že to je pro začátek zbytečné, stačí mit dva kabely : jack 3,5 - 2xcinch a jack 3,5 rozdvojku, která stojí asi 20 kč. rozdvojku dáš do pc jako výstup a do ní zapojíš ty dva kabely jackama a budeš mít dva kabely s dvouma cinchema a jeden kabel zapojíš jako line 1 a druhý jako line 2 do mixu a jestli chceš, aby ti ta zmixovaná hudba šla zase do pc, tak vemeš další, stejný kabel jako jsou ty dva a zapojíš ho do pc jako vstup vnějšího zdroje a na mix do booth,rec nebo master out :idea:
No,pokud to zapoji tak jak rikas ty, tak mu bude hrat v obou kanálech uplne to same... ver mam to tak doma zapojene... jinak se to proste zapoji neda...

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

no da, akorat to nebude stereo a usetri prozatim na zvukovce, jako ja jen rikam tu levnejsi variantu, kdyz je to zacatecnik..
Music is my destiny!

piledriver

to zapojení přes tu rozdvojku: taky si myslim,že by mi v obou kanálech to samý,proto jsem se taky ptal,jak to zapojit,pač přesně tohle od té rozdvojky čekám,že udělá

PoLyTaR

Příspěvek od PoLyTaR »

To dj_camil: No, ale to bude muset používat software který to podporuje, a jávím pouze o jednom a to je Virtual DJ. Tohle je podle mě veliký šrot! Traktor DJ 3 je prostě nej, ale musí sním umět člověk zacházet. Ještě jenda věc, pokud jak ty popisuje zde to zapojení v hraní mono, tak bych ktomu jen doplnil že pokud se pro tuto volbu opravdu vydá, tak bych jen dodal že když to bude zapojovat, tak by měl z těch kabelu každou barvu do stejneho kanálu. Cili z kabelu A použit červený konec a z kabelu B použít také červený kabel a zapojit to do kanálu 1. A zbývající konektory do kanalu 2. Ale ovšem toto není dobré řešení... Hrát v monu není ono... ale pokud se ti jedná o peníze tak se nedá nic dělat.

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

VDJ šrot není, věř mi. A to co jsem napasal, není to, co bych preferoval, ale jenom možnost, která je levnějši, to je vše :wink: , jinak samozřejmě je lepší to mít přes tu externí zvukovku, to je jasné 8) záleží na tobě piledrivere, napsal jsem to proto, abys věděl že to jde i jinak 8)
Music is my destiny!

dj_camil

Příspěvek od dj_camil »

Jo, a vypni si ten blbý obrázek v podpisu, máš to tam úplně zbytečně a akorá pprodlužuješ stránku :wink:
Music is my destiny!

piledriver

tak děkuju Vám za rady,nějak to tedy už vymyslím :)

Odpovědět