Sladění dvou zvuků/skladeb - Virtual DJ

Diskuze o programech pro DJ (TRAKTOR PRO, Virtual DJ, Serato DJ/Scratch apod.)
Odpovědět
mangoTEK

Sladění dvou zvuků/skladeb - Virtual DJ

Příspěvek od mangoTEK » 30 kvě 2016 21:40

zdravíčko
chtěl jsem se zeptat, na jeden problémek. pokud hodím do třeba dvou decků ve vírtuálovi hudbu, někdy se stane že je blbě sladí takže je onen zvuk sladěn s dvounásobným nebo pololovičním BPM což je jaksi nepoužitelné. a proto se chci zeptat, jak na to aby byly oba decky sladěny na stejné BPM? jsem v tadytom docela začátečník, ale baví mě to. Jo a s fruityloopsem jsem se jaksi nedomluvil, respektive se mi ho nepodařio ani nainstalovat ale tak to je jinčí problém. Mě zajímá teďkom to BPM, tak jestli má někdo s tutim nějakou zkušenost, moc by mi to pomohlo žejo :) dík :)

přehled moji tvorby je tady, jsou to docela výplachy :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xkkFM8zSols[/youtube]

EVO

Re: Sladění dvou zvuků/skladeb - Virtual DJ

Příspěvek od EVO » 31 kvě 2016 16:56

VDJ je v tomhle právě docela chytrej, sice ukazuje polovic nebo double, ale dá se to srovnat i tak, narozdíl třeba od Traktoru..
Pokud to potřebuješ mít z nějakého konkrétního důvodu (pro svůj dobrý pocit?) nastavené tak aby to skutečně zobrazovalo správnou hodnotu (a ne jen aby to podle ní správně hrálo), tak stačí v editoru BPM kliknout na znak násobku či dělítka, a on ti to opraví..

mangoTEK

Příspěvek od mangoTEK » 31 kvě 2016 20:54