Serato DJ nejde
Serato DJ nejde
Stáhl jsem si serato DJ, protože jsem slyšel, že je to lepší než virtual DJ. Instalace proběhla úspěšně, ale když spustím serato DJ tak se nic (kromě vyskočení ikony serato DJ dole ve windows liště) nic nestane. Chtěl jsem se zeptat, zda se to někomu už stalo. Jestli ano, prosím o návod jak to opravit. Děkuju.
Re: Serato DJ nejde
Stáhl sis intro nebo plnou verzi.? K Seratu musíš mít podporovaný hardware.. SSL 1,2,3,4, Certifikovaný mix a nebo kontroler, Podívej se přimo na podpoře serata jestli tam je.
Zjistil jsem, že kontroler co si chci kupovat ( http://www.shop4djs.com/numark-6/numark ... ro-ii.html )
je společně se softwarem Serato DJ. Umím v programu Virtual DJ, ale k čemu mi to je, když ten kontroler je vydáván s Seratem. Stáhl jsem si nejnovější verzi. ( http://serato.com/dj/downloads/win/login )
Koukal jsem všude kde to jde. Lidé měli taky takový problém. Ale jelikož bych tam dělal mojí angličtinou ostudu, chtěl jsem se zeptat odborníků zde.
je společně se softwarem Serato DJ. Umím v programu Virtual DJ, ale k čemu mi to je, když ten kontroler je vydáván s Seratem. Stáhl jsem si nejnovější verzi. ( http://serato.com/dj/downloads/win/login )
Koukal jsem všude kde to jde. Lidé měli taky takový problém. Ale jelikož bych tam dělal mojí angličtinou ostudu, chtěl jsem se zeptat odborníků zde.
-
Jaký máš windows a jaký procesor ?
S tím kontrolerem je serato intro, ořezaná verze Serata Dj... neboj se toho, nic co by ses nenaučil za jeden vikend
S tím kontrolerem je serato intro, ořezaná verze Serata Dj... neboj se toho, nic co by ses nenaučil za jeden vikend
Mám Windows 7, home premium 64bit.
Procesor mám Intel Core i3-2310M, 2, 1ghz.
Procesor mám Intel Core i3-2310M, 2, 1ghz.
-
Tak v tom problem nebude. Serato ti musi hrat s jednim deckem i bez jakyhokoliv hardwaru.
Nejsem expert na počítače ale zkusil bych to odinstalovat, restartovat pc a znovu nainstalovat...
Nikdy jsem neměl problem s instalaci serata ani nikdo ze znamych