Zdravíčko,je tu někdo,kdo má stejnou hračku? Potřebovala bych nutně poradit jak to celý vůbec spustit :-/ vše potřebné mám,PC mi píše,že vše pracuje správně a hrát to nechce už jsem z toho hodně smutná...poradí někdo? Díky předem
mám Traktor dj studio 3 a nastahovala jsem si darouter a na dotyk normálně reaguje (kontrolky svítí apod.) ale jakmile pustím v traktoru song,neděje se nic. možná mi něco chybí nebo nevim...jsem začátečník a nemohla jsem si vybrat jednodušší kontroler totiž
traktor mám asi 2 dny takže se úplně neorinetuju.... asi bych potřebovala aby tu u mě někdo seděl,kdo tomu opravdu rozumí... nicméně,kde najdu nastavení zvukovky? sám traktor mi normálně hraje,pomocí myši mi fungujou všechny kontrolky,ale se stantonem nic i přes to,že hraje. i tak může být problém ve zvukovce?
skuz uvidiš předni zvuk otevři v traktoru file potom klikni na preference tam je output routing a klikni tam extenal zavři komplet traktor zpust znova traktor a mělo byto hrát a mimochodem brouzdat po netu umíš tady je toho hodně o nastavení traktoru stačí to napsat do vyhledavače jedno slovo traktor a číst číst
díky za radu...zkusila jsem a stejně to nereaguje a spíš potřebuju nastavit ten Stanton... všude píšou jak je to jednoduchý (a ono určitě bude),ale já to prostě neprolomím...