STANTON scs.3d

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Odpovědět
Zukatoka

STANTON scs.3d

Příspěvek od Zukatoka »

Zdravíčko,je tu někdo,kdo má stejnou hračku? Potřebovala bych nutně poradit jak to celý vůbec spustit :-/ vše potřebné mám,PC mi píše,že vše pracuje správně a hrát to nechce :-( už jsem z toho hodně smutná...poradí někdo? Díky předem :-)

EVO

Re: STANTON scs.3d

Příspěvek od EVO »

Tak napiš víc ne? Co přesně ti nefunguje, co nejde spustit? V jakym softu to používáš, co funguje a co nefunguje?

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

mám Traktor dj studio 3 a nastahovala jsem si darouter a na dotyk normálně reaguje (kontrolky svítí apod.) ale jakmile pustím v traktoru song,neděje se nic. možná mi něco chybí nebo nevim...jsem začátečník a nemohla jsem si vybrat jednodušší kontroler totiž :D

djmario

Příspěvek od djmario »

máš nastavenou spravne v traktoru zvukovku ??

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

traktor mám asi 2 dny takže se úplně neorinetuju.... asi bych potřebovala aby tu u mě někdo seděl,kdo tomu opravdu rozumí... nicméně,kde najdu nastavení zvukovky? sám traktor mi normálně hraje,pomocí myši mi fungujou všechny kontrolky,ale se stantonem nic i přes to,že hraje. i tak může být problém ve zvukovce?

djmario

Příspěvek od djmario »

skuz uvidiš předni zvuk otevři v traktoru file potom klikni na preference tam je output routing a klikni tam extenal zavři komplet traktor zpust znova traktor a mělo byto hrát a mimochodem brouzdat po netu umíš tady je toho hodně o nastavení traktoru stačí to napsat do vyhledavače jedno slovo traktor a číst číst

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

díky za radu...zkusila jsem a stejně to nereaguje :-( a spíš potřebuju nastavit ten Stanton... všude píšou jak je to jednoduchý (a ono určitě bude),ale já to prostě neprolomím... :-(

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

no a teď už nehraje ani ten traktor...

RASTYN

Příspěvek od RASTYN »

už je to doba co jsem tento kontroler naposled zapojil a určitě to nebylo s traktorem 3 ale s nějakou první verzi traktoru Pro, ale to je jedno jde o to, že stanton potřebuje (na rozdíl od většiny ostatních kontroleru) ještě svoji aplikaci a to je ten darouter. Proto musíš načíst soubor s mappingem jak do toho darouteru tak i do traktoru. Navíc musíš v traktoru nastavit midi porty. Víc ti toho z hlavy neřeknu tady je odkaz na to jak v traktoru zprovoznit midi http://www.stantondj.com/pdf/products/c ... nation.pdf a na stránkach stantonu ve foru určitě najdeš několik hotových mappingu (ve složce bude vždy soubor pro darouter s koncovkou .bmtp a subor pro traktor .tks) jinak jestli máš zájem ten můj scs3d je pořad funkční a nemam pro něho žádné využití :wink:
Maximal crew | Revelation Point | TFS Podcast

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

Ahoj díky moc za odpověď...nějak jsem to hdoila na chvíli k ledu. Nicméně mám úplně nový scs3d takže další asi určitě nepotřebuju :-) ještě by mě zajímalo jaký přesně traktor si tedy pořídit. mají jich tolik. nezbyde mi asi nic jiného,než si pořídit oficiální plnou verzi..ale vůbec se v tom nevyznám a nechci si zas koupit nějakou blbost,co mi bude jen doma ležet a peníze tím pádem vyhodím z okna :-/ díky díky

RASTYN

Příspěvek od RASTYN »

No ke stažení se jich povaluje hodně to je pravda :D ale jestli chceš nějak slušně začít (s digitalnim djingem) tak si prostě pořiď S2 přímo od native instruments a nemusíš se o nic starat, a nebo jestli už máš mixak a zvukovku tak stanton doplň(nahraď) o X1 a máš do začátku slušný setup. Jak s S2 tak i s X1 je v balení nejnovější plná verze traktoru Pro (žandý ořezaný le atd.) navic budeš mít napořád aktualizace na nové verze. Jinak nevím kolik máš zkušenosti s djingem jako takovým, ale ještě předtím bych ti doporučil naučit se hrát alespoň z cd playeru a až potom přejít na počítač, věř mi bude se ti to hodit.

S2 http://bit.ly/W6UygU
X1 http://bit.ly/W6Utdb
Maximal crew | Revelation Point | TFS Podcast

Odpovědět