STANTON scs.3d

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Odpovědět
Zukatoka

STANTON scs.3d

Příspěvek od Zukatoka »

Zdravíčko,je tu někdo,kdo má stejnou hračku? Potřebovala bych nutně poradit jak to celý vůbec spustit :-/ vše potřebné mám,PC mi píše,že vše pracuje správně a hrát to nechce :-( už jsem z toho hodně smutná...poradí někdo? Díky předem :-)

EVO

Re: STANTON scs.3d

Příspěvek od EVO »

Tak napiš víc ne? Co přesně ti nefunguje, co nejde spustit? V jakym softu to používáš, co funguje a co nefunguje?

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

mám Traktor dj studio 3 a nastahovala jsem si darouter a na dotyk normálně reaguje (kontrolky svítí apod.) ale jakmile pustím v traktoru song,neděje se nic. možná mi něco chybí nebo nevim...jsem začátečník a nemohla jsem si vybrat jednodušší kontroler totiž :D

djmario

Příspěvek od djmario »

máš nastavenou spravne v traktoru zvukovku ??

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

traktor mám asi 2 dny takže se úplně neorinetuju.... asi bych potřebovala aby tu u mě někdo seděl,kdo tomu opravdu rozumí... nicméně,kde najdu nastavení zvukovky? sám traktor mi normálně hraje,pomocí myši mi fungujou všechny kontrolky,ale se stantonem nic i přes to,že hraje. i tak může být problém ve zvukovce?

djmario

Příspěvek od djmario »

skuz uvidiš předni zvuk otevři v traktoru file potom klikni na preference tam je output routing a klikni tam extenal zavři komplet traktor zpust znova traktor a mělo byto hrát a mimochodem brouzdat po netu umíš tady je toho hodně o nastavení traktoru stačí to napsat do vyhledavače jedno slovo traktor a číst číst

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

díky za radu...zkusila jsem a stejně to nereaguje :-( a spíš potřebuju nastavit ten Stanton... všude píšou jak je to jednoduchý (a ono určitě bude),ale já to prostě neprolomím... :-(

Zukatoka

Příspěvek od Zukatoka »

no a teď už nehraje ani ten traktor...

RASTYN

Příspěvek od RASTYN »