Reprobedny - výběr
Reprobedny - výběr
zdravím jsem začátečník v oblasti Djingu a mám doma Mixtrack PRO. Hraju na bedínky od PC a do odposlechu do sluchátek a chci si pořídit nějaké bedny, asi pasivní se zesíkem, ale nerad bych si naletěl.. chci se zeptat jestli tady máte někdo skušenosti s omnitronik-repro a sub. dočetl sem se že jsou to šmejdi, tak jestli poradíte nějaké levné ale kvalitně dostačující bedny..Hraju spíše doma pro sebe a občas bych chtěl zajít zahrát na domácí akci prosím nějaké názory a typy na bedny
____________________________________________________________________________________
s pozdravem JkOi
____________________________________________________________________________________
s pozdravem JkOi
Re: Reprobedny - výběr
Z mé vlastní zkušenosti bych ti doporučil Genius SW 4000 stojí kolem 1800korunek Není to moc ani málo ale za ty prachy to opravdu stojí akorát mě dost naštvalo že pokud chci zapojit sluchátka musím odpojit 5.1 abych si uvolnil zeleného jacka na sluchátka páč repro nemá vstup na sluchátka Ale výhodou je že mužeš ovladat hlasitost každého repráku zvlášt včetně subwoofru. +Zdarma dostaneš ovladačku na ovládání hlasitosti hloubky výšky atd ) Prostě vymysleli to do detailu ale jak říkám zapoměli na ten vstup sluchátek
co by ste mi řekli o týhle bedničce? http://www.sramus.cz/zvukova-technika/r ... rx115.html bohatě by stačila jedna do bytu ne? k tomu nákej sub. a později bych přikoupil ještě jednu tuto
Hele a ty nemáš doma možnost nějaký hifivěže třeba? Většinou z toho leze na doma kvalitní a dostatečně výkonný zvuk.. Takovýhle PA bedny podle mě doma moc nevyužiješ Samozřejmě pokud bys to chtěl pak používat i někde venku - zahradní party, grilovačky atd, ale k tomu pak potřebuješ ještě zesik mno, podle mě jednodušší je pak koupit aktivní bednu;-)
Btw. omnitronic obecně opravdu nekupovat, mají vylhané parametry apod.