Zdravím,
chtěl bych se optat, co vše je potřeba, abych mohl začít legálně hrát, třeba na diskotéce? Jsem začátečník a zajímají mě především poplatky vOSE a případné další výdaje...co potřebuji kromě originálů, techniky atd. Je potřeba živnotenský list?
A ještě jedna otázka...jaký mixpult do přibl. 6ti tisíc, nejlépe třikanálový, dvou určitě ne?
Čest snažím se rozjet mágo, ale jsem na to zatím sám. Kdo má chuť se přidat tak ať se ozve na můj mail majk.maggnito@volny.cz Mám představu o velkém sysému...
Jsem tak o tom premyslel a hod to jako samostatny tema, to bude lepsi. Napis tam jake mas moznosti a prostredky - technika, doprava, skladovaci prostory apd.
Sice nejsem z brna, ale kdybych byl, tak bych se okamzitte pridal
To je celkem obsáhlý téma, sice už je to dávno co jsem začínal, ale snad jsem všechno nezapomněl. Já se taky takhle jednou kohosi ptal, bylo mi řečeno, že nejdůležitější je stroboskop ;o))) Jak budu mít chvilku zkusím poradit.
osu ohledně veřejné produkce platí majitel klubu ale to neplatí pro muziku tu musíš mít legálně koupenou nebo musíš mít smlouvu s osou a intergramem každopádně pokud hraješ jen několikrát za čas a majitel klubu po tobě vyloženě nepožaduje fakturu tak se to dá ukecat i bez živnosťáku (dohoda mezi tebou a provozovatelem clubu = celý večer jsi papírově odehrál zadarmo)
hoolifan píše:osu ohledně veřejné produkce platí majitel klubu ale to neplatí pro muziku tu musíš mít legálně koupenou nebo musíš mít smlouvu s osou a intergramem každopádně pokud hraješ jen několikrát za čas a majitel klubu po tobě vyloženě nepožaduje fakturu tak se to dá ukecat i bez živnosťáku (dohoda mezi tebou a provozovatelem clubu = celý večer jsi papírově odehrál zadarmo)
No tak to je hodně na nic kvuli tomuhle mít živnosťák, docela se to komplikuje. Jina si myslim že je lepší mít smlouvu s osou a intergramem než kupovat legální music, přecejen hledat danej track v dané úpravě taky občas není moc jednoduchý.