Tipy a Triky Virtual DJ

Předtím než se blbě zeptáte, zkuste pohledat zde ...
Odpovědět
BlackPrince
Příspěvky: 6
Registrován: 22 pro 2012 22:07

Tipy a Triky Virtual DJ

Příspěvek od BlackPrince »

mám virtual DJ , som začiatočník , základné pojmy ovládam chcem sa len spýtať či neviete dáke triky alebo návody ako v ňom pracovať ako pravý DJ keďže chuť by bola ale peniaze chýbajú tak sa musím uspokojiť aj s tímto
Vďaka za každú radu :wink2:

Uživatelský avatar
johney
Příspěvky: 170
Registrován: 29 lis 2012 01:27

Re: Tipy a Triky Virtual DJ

Příspěvek od johney »

Pokial nemas midi kontroler, namapuj si skratky na klavesnicu, umozni ti to pracovat s dvoma rukami naraz a je to vacsinou rychlejsie a istejsie ako mys :)

http://www.virtualdj.com/wiki/VDJscript.html

Ludek
Příspěvky: 368
Registrován: 10 zář 2007 04:04

Re: Tipy a Triky Virtual DJ

Příspěvek od Ludek »

Pokud jsi začátečník a máš VDJ, tak bych doporučoval si důkladně přečíst návod. VDJ sice vypadá jednoduše a jednoduše se i ovládá, ale ve skutečnosti je to velmi propracovaný program, který toho umí podstatně víc, než je na prví pohled vidět. 8)

http://www.virtualdj.com/images/pdf/Vir ... 0Guide.pdf

BlackPrince
Příspěvky: 6
Registrován: 22 pro 2012 22:07

Re: Tipy a Triky Virtual DJ

Příspěvek od BlackPrince »

nie midi kontroler nemám , a fakt by sa zišli tie 2 ruky :lol: a diiky za ten návod pomohol mi , a neviete mi ešte poradiť dáky software proste nechcem byť taký "DJ" že spojí konce pesničiek dokopy a hotovo, chcel by som vytvoriť dačo vlastné a tak ich spájať len neviem ako aký software atď díkyy :D

piatro
Příspěvky: 490
Registrován: 27 dub 2011 14:34
Vybavení

Re: Tipy a Triky Virtual DJ

Příspěvek od piatro »

ak máš na mysli,že si pripravíš nejaké mashupy,remixy,tak na to ti odporúčam ableton.

Wojcexxx
Příspěvky: 25
Registrován: 20 bře 2013 08:25

Re: Tipy a Triky Virtual DJ

Příspěvek od Wojcexxx »