Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Začátek

Začátek

Příspěvekod Fido » 10 dub 2007 08:22

Zdravím,
chtěl bych se optat, co vše je potřeba, abych mohl začít legálně hrát, třeba na diskotéce? Jsem začátečník a zajímají mě především poplatky vOSE a případné další výdaje...co potřebuji kromě originálů, techniky atd. Je potřeba živnotenský list? :roll:

A ještě jedna otázka...jaký mixpult do přibl. 6ti tisíc, nejlépe třikanálový, dvou určitě ne?
Fido

Příspěvekod JB007 » 10 dub 2007 11:51

OSU plati majitel diskosky. Ale radsi to jeste napis do sekce OSA zla, at je vse o ose pohromade
JB007

Příspěvekod majk » 24 dub 2007 22:02

Čest snažím se rozjet mágo, ale jsem na to zatím sám. Kdo má chuť se přidat tak ať se ozve na můj mail majk.maggnito@volny.cz Mám představu o velkém sysému... :lol:
majk

Příspěvekod majk » 24 dub 2007 22:07

P.S. jen Brno !
majk

Příspěvekod JB007 » 25 dub 2007 17:49

Jsem tak o tom premyslel a hod to jako samostatny tema, to bude lepsi. Napis tam jake mas moznosti a prostredky - technika, doprava, skladovaci prostory apd.
Sice nejsem z brna, ale kdybych byl, tak bych se okamzitte pridal :wink:
JB007

Příspěvekod dmj » 26 dub 2007 12:03

To je celkem obsáhlý téma, sice už je to dávno co jsem začínal, ale snad jsem všechno nezapomněl. Já se taky takhle jednou kohosi ptal, bylo mi řečeno, že nejdůležitější je stroboskop ;o))) Jak budu mít chvilku zkusím poradit.
dmj
dmj

Jak na to

Příspěvekod obrbaz » 11 črc 2007 22:49

Jojo taky by mě zajímalo co všechno dj musí platit a mít. Nějaká licence nebo dokonce živnostňák nebo něco takovýho? OSU teda platí majitelé klubů.
obrbaz

Příspěvekod hoolifan » 12 črc 2007 08:25