Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Diskuze o programech pro DJ (TRAKTOR PRO, Virtual DJ, Serato DJ/Scratch apod.)
Odpovědět
Josef
Příspěvky: 8
Registrován: 17 čer 2011 15:47

Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od Josef » 18 čer 2011 13:00

Ahoj, prosim potřeboval bych poradit, někde tady jsem četl, že deaktivace účtu se provádí na stránkách Native Instruments, tak jsem to tam hledal, ale asi jsem slepej jako patrona, protože to tam nikde nemůžu najít.. Tak jestli někdo z Vás poradí, tak budu rád. Díky

Uživatelský avatar
atlon
Příspěvky: 841
Registrován: 04 bře 2008 14:30

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od atlon » 18 čer 2011 14:13

najdi si topic preregistrovanie NI traktor-u v DVS a MIDI kontroléry (DISKUSE)

tam to je :wink:

Josef
Příspěvky: 8
Registrován: 17 čer 2011 15:47

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od Josef » 23 čer 2011 21:25

Tak z jejich strany žádnej mail o deaktivaci účtu. Nevim si s tim rady.. Jsem jim to poslal, asi 3krát.. A i do přílohy jsem jim to napsal anglicky.. A oni mi vždycky pošlou tohle, tak jestli je to tohle? To asi ne :)

Thank you for contacting Native Instruments.

We need further information from you to help you. Please provide a detailed
description of your issue and include info on the following aspects:

What exactly happened?

What were you doing when this happened?

Does the problem happen everytime or only sometimes?

If an error message appears, what is the exact wording (screenshots)?

Did the problem happen on this computer from day one or did it appear recently?

Does the problem occur in standalone, plug-in mode or maybe in both?

If known, under which circumstances does the problem not occur?

Also please list the troubleshooting steps you have already taken.

Best regards
Gene, Native Instruments Support Team

Uživatelský avatar
atlon
Příspěvky: 841
Registrován: 04 bře 2008 14:30

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od atlon » 23 čer 2011 22:36

ty si sa na nich obratil s nejakym problemom :biggrin2:

Uživatelský avatar
atlon
Příspěvky: 841
Registrován: 04 bře 2008 14:30

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od atlon » 23 čer 2011 22:44

takze :
klikni na odkaz : http://co.native-instruments.com/index. ... regsuppfrm
vypln:
meno
priezvisko
e-mail cez ktori si registroval traktor ( tym sa aj prihlasujes na svoje konto)
zvol si krajinu
vyber produkt (traktor pro 2)
cislo verzie (2.0.1.2 a podobne)
platforma ( pc alebo mac)
operacny system
seriove cislo
product id vynechaj
TYPE OF REQUEST - REGISTRATION DATA MODIFICATION
subject - checking out the tractor for 2 (google translator)
Detailed description - popis ze predavas traktor a preto ho chces odregistrovat
tot vsio
:wink:

Uživatelský avatar
nema.dj
Příspěvky: 603
Registrován: 20 čer 2010 00:17

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od nema.dj » 24 čer 2011 00:45

Josef píše:Tak z jejich strany žádnej mail o deaktivaci účtu. Nevim si s tim rady.. Jsem jim to poslal, asi 3krát.. A i do přílohy jsem jim to napsal anglicky.. A oni mi vždycky pošlou tohle, tak jestli je to tohle? To asi ne :)

Thank you for contacting Native Instruments.

We need further information from you to help you. Please provide a detailed
description of your issue and include info on the following aspects:

What exactly happened?

What were you doing when this happened?

Does the problem happen everytime or only sometimes?

If an error message appears, what is the exact wording (screenshots)?

Did the problem happen on this computer from day one or did it appear recently?

Does the problem occur in standalone, plug-in mode or maybe in both?

If known, under which circumstances does the problem not occur?

Also please list the troubleshooting steps you have already taken.

Best regards
Gene, Native Instruments Support Team
hehe....clovek ani nevie ako si precvici anglictinu....podla tych otazok asi nepochopili "what's go"
od pisatela
Denon 2x SC3900, DN-X1700, MacBook Pro 13" i5, NI X1 mk2, HD25-II

Josef
Příspěvky: 8
Registrován: 17 čer 2011 15:47

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od Josef » 24 čer 2011 13:13

Díky za ochotu kámo.. Udělal jsem to přesně podle tvýho návodu, tak snad to ty "Východoberlínský Kružítka" pochopí :wink: (a ten serial number jsem opsal z Taktoru, když jsem ho spouštěl, tak je to snad O.K.) :smile2:

R3sidento
Příspěvky: 56
Registrován: 22 dub 2010 17:16

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od R3sidento » 13 čer 2012 13:47

Dost by mě zajímalo od lidí co tímhle procesem už prošly, jak dlouho jim to asi trvá než dojde odpověď nebo až to teda deaktivují,... já sem jim napsal v pondělí a zatím žádná odezva.

Jinak manuál na deaktivaci S/N je bezva :)


R3sidento
Příspěvky: 56
Registrován: 22 dub 2010 17:16

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od R3sidento » 13 čer 2012 19:16

tak už to mám taky hotové,... Super

electroSHOCK
Příspěvky: 90
Registrován: 03 úno 2009 20:53

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od electroSHOCK » 15 říj 2012 23:34

Celkom by ma zaujímalo ako to riešite pri predaji konzoly.Idem predávať Numark NS6 zo Serato itch a neviem či to tiež treba nejako odregistrovať ako traktor ktorý ste tu riešili.
Numark NS6+Acer Aspire 6920G+Sennheiser Adidas HD 25-1-II

electroSHOCK
Příspěvky: 90
Registrován: 03 úno 2009 20:53

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od electroSHOCK » 18 říj 2012 19:32

čože nikdo nepredáva konzoly?
Numark NS6+Acer Aspire 6920G+Sennheiser Adidas HD 25-1-II

djmartin-sk
Příspěvky: 54
Registrován: 02 říj 2011 14:26

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od djmartin-sk » 09 pro 2012 11:04

SERATO ITCH netreba nijako odregistrovávať, lebo je to free soft ktorý sa aktivuje až pripojením kompatibilného hardware (konzoly)... To nefunguje tak u Native Instruments pre soft Traktor Pro.

marks
Příspěvky: 76
Registrován: 03 lis 2012 12:21

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvek od marks » 09 pro 2012 11:53

Nejlepší řešení pro všechny, kteří se úplně nekamarádí s angličtinou je napsat na distributora pro ČR, tedy na DISK Multimedia, s.r.o. a nejlíp přímo na Martina Jirsáka (to je člověk, kterej tam má tyhle věci ohledně software na starosti). Mail je myslím "martin.jirsak (at) disk.cz". Je schopen se přímo na NI obrátit a s věcma týkajícíma se převodu licence na někoho jiného (při prodeji) nebo i další problémy. Mám s tím zkušenost a bylo to rychle vyřízené...
NI TRAKTOR SCRATCH PRO 2 / NI TRAKTOR KONTROL X1 / NI TRAKTOR PRO 2.6

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti