Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod Josef » 18 čer 2011 13:00

Ahoj, prosim potřeboval bych poradit, někde tady jsem četl, že deaktivace účtu se provádí na stránkách Native Instruments, tak jsem to tam hledal, ale asi jsem slepej jako patrona, protože to tam nikde nemůžu najít.. Tak jestli někdo z Vás poradí, tak budu rád. Díky
Josef
 
Příspěvky: 8
Registrován: 17. 6. 2011

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod atlon » 18 čer 2011 14:13

najdi si topic preregistrovanie NI traktor-u v DVS a MIDI kontroléry (DISKUSE)

tam to je :wink:
Uživatelský avatar
atlon
 
Příspěvky: 827
Registrován: 4. 3. 2008
Bydliště: Levice,SVK

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod Josef » 23 čer 2011 21:25

Tak z jejich strany žádnej mail o deaktivaci účtu. Nevim si s tim rady.. Jsem jim to poslal, asi 3krát.. A i do přílohy jsem jim to napsal anglicky.. A oni mi vždycky pošlou tohle, tak jestli je to tohle? To asi ne :)

Thank you for contacting Native Instruments.

We need further information from you to help you. Please provide a detailed
description of your issue and include info on the following aspects:

What exactly happened?

What were you doing when this happened?

Does the problem happen everytime or only sometimes?

If an error message appears, what is the exact wording (screenshots)?

Did the problem happen on this computer from day one or did it appear recently?

Does the problem occur in standalone, plug-in mode or maybe in both?

If known, under which circumstances does the problem not occur?

Also please list the troubleshooting steps you have already taken.

Best regards
Gene, Native Instruments Support Team
Josef
 
Příspěvky: 8
Registrován: 17. 6. 2011

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod atlon » 23 čer 2011 22:36

ty si sa na nich obratil s nejakym problemom :biggrin2:
Uživatelský avatar
atlon
 
Příspěvky: 827
Registrován: 4. 3. 2008
Bydliště: Levice,SVK

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod atlon » 23 čer 2011 22:44

takze :
klikni na odkaz : http://co.native-instruments.com/index. ... regsuppfrm
vypln:
meno
priezvisko
e-mail cez ktori si registroval traktor ( tym sa aj prihlasujes na svoje konto)
zvol si krajinu
vyber produkt (traktor pro 2)
cislo verzie (2.0.1.2 a podobne)
platforma ( pc alebo mac)
operacny system
seriove cislo
product id vynechaj
TYPE OF REQUEST - REGISTRATION DATA MODIFICATION
subject - checking out the tractor for 2 (google translator)
Detailed description - popis ze predavas traktor a preto ho chces odregistrovat
tot vsio
:wink:
Uživatelský avatar
atlon
 
Příspěvky: 827
Registrován: 4. 3. 2008
Bydliště: Levice,SVK

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod nema.dj » 24 čer 2011 00:45

Josef píše:Tak z jejich strany žádnej mail o deaktivaci účtu. Nevim si s tim rady.. Jsem jim to poslal, asi 3krát.. A i do přílohy jsem jim to napsal anglicky.. A oni mi vždycky pošlou tohle, tak jestli je to tohle? To asi ne :)

Thank you for contacting Native Instruments.

We need further information from you to help you. Please provide a detailed
description of your issue and include info on the following aspects:

What exactly happened?

What were you doing when this happened?

Does the problem happen everytime or only sometimes?

If an error message appears, what is the exact wording (screenshots)?

Did the problem happen on this computer from day one or did it appear recently?

Does the problem occur in standalone, plug-in mode or maybe in both?

If known, under which circumstances does the problem not occur?

Also please list the troubleshooting steps you have already taken.

Best regards
Gene, Native Instruments Support Team


hehe....clovek ani nevie ako si precvici anglictinu....podla tych otazok asi nepochopili "what's go"
od pisatela
Denon 2x SC3900, DN-X1700, MacBook Pro 13" i5, NI X1 mk2, HD25-II
Uživatelský avatar
nema.dj
 
Příspěvky: 600
Registrován: 20. 6. 2010
Bydliště: SVK

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod Josef » 24 čer 2011 13:13

Díky za ochotu kámo.. Udělal jsem to přesně podle tvýho návodu, tak snad to ty "Východoberlínský Kružítka" pochopí :wink: (a ten serial number jsem opsal z Taktoru, když jsem ho spouštěl, tak je to snad O.K.) :smile2:
Josef
 
Příspěvky: 8
Registrován: 17. 6. 2011

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod R3sidento » 13 čer 2012 13:47

Dost by mě zajímalo od lidí co tímhle procesem už prošly, jak dlouho jim to asi trvá než dojde odpověď nebo až to teda deaktivují,... já sem jim napsal v pondělí a zatím žádná odezva.

Jinak manuál na deaktivaci S/N je bezva :)
R3sidento
 
Příspěvky: 56
Registrován: 22. 4. 2010
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod atlon » 13 čer 2012 17:37

mne prisla odpoved do cca 2-3 dni :wink:
Uživatelský avatar
atlon
 
Příspěvky: 827
Registrován: 4. 3. 2008
Bydliště: Levice,SVK

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod R3sidento » 13 čer 2012 19:16

tak už to mám taky hotové,... Super
R3sidento
 
Příspěvky: 56
Registrován: 22. 4. 2010
Bydliště: Brno

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod electroSHOCK » 15 říj 2012 23:34

Celkom by ma zaujímalo ako to riešite pri predaji konzoly.Idem predávať Numark NS6 zo Serato itch a neviem či to tiež treba nejako odregistrovať ako traktor ktorý ste tu riešili.
Numark NS6+Acer Aspire 6920G+Sennheiser Adidas HD 25-1-II
electroSHOCK
 
Příspěvky: 90
Registrován: 3. 2. 2009
Bydliště: Ladce

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod electroSHOCK » 18 říj 2012 19:32

čože nikdo nepredáva konzoly?
Numark NS6+Acer Aspire 6920G+Sennheiser Adidas HD 25-1-II
electroSHOCK
 
Příspěvky: 90
Registrován: 3. 2. 2009
Bydliště: Ladce

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod djmartin-sk » 09 pro 2012 11:04

SERATO ITCH netreba nijako odregistrovávať, lebo je to free soft ktorý sa aktivuje až pripojením kompatibilného hardware (konzoly)... To nefunguje tak u Native Instruments pre soft Traktor Pro.
djmartin-sk
 
Příspěvky: 54
Registrován: 2. 10. 2011

Re: Deaktivace účtu (Trakror PRO 2)

Příspěvekod marks » 09 pro 2012 11:53

Nejlepší řešení pro všechny, kteří se úplně nekamarádí s angličtinou je napsat na distributora pro ČR, tedy na DISK Multimedia, s.r.o. a nejlíp přímo na Martina Jirsáka (to je člověk, kterej tam má tyhle věci ohledně software na starosti). Mail je myslím "martin.jirsak (at) disk.cz". Je schopen se přímo na NI obrátit a s věcma týkajícíma se převodu licence na někoho jiného (při prodeji) nebo i další problémy. Mám s tím zkušenost a bylo to rychle vyřízené...
NI TRAKTOR SCRATCH PRO 2 / NI TRAKTOR KONTROL X1 / NI TRAKTOR PRO 2.6
marks
 
Příspěvky: 76
Registrován: 3. 11. 2012


Zpět na DJ software


Kdo je online

Registrovaní uživatelé: Bing [Bot]

reklama
Facebook  Twitter  Google+