Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Reloop DDJ-SB věrohodnost inzerátu

Reloop DDJ-SB věrohodnost inzerátu

Příspěvekod Páťa » 21 srp 2014 20:18

Narazil jsem na inzerát
http://elektro.bazos.cz/inzerat/3764640 ... -dj-sb.php
zvláštní, že původně byla cena kontroleru velice nízká (2500kč). Ze zvědavosti jsem na číslo napsal (sháním kontroler do začátku) a následovně o pár hodin později mi na telefon zavolalo neznámé číslo. Jednalo se o hovor ohledně inzerátu, ale voláno bylo z jiného čísla, než na které jsem napsal sms a co je uvedené v inzerátu. Prodejce mi tvrdil, že byl kontroler koupený v hudebninách a hraní ho prostě nebaví, tak prodává. Znovu jsme se zeptal na cenu. Odpověděl 2500 + poštovné. Čekal jsem platbu předem na účet, ale prodejci vůbec nevadí poslat na dobírku. Nakonec jsem požádal o odeslání fotografie a odpověď mě ani moc nepřekvapila. "Mám pokažený fotoaparát" řekl. Na fotografii kontroleru a záručního listu jsem doléhal a dostalo se mi nepříjmé odpovědi, že zkusí odeslat. Uvidím co dojde za fotky a dám vědět.
Chci se Vás zeptat, jestli někdo máte s podobným chováním zkušenosti a jestli stejně jako já pochybujete o věrohodnosti inzerátu.
Páťa

Re: Reloop DDJ-SB věrohodnost inzerátu

Příspěvekod EVO » 21 srp 2014 22:02

ahoj, nepřijde mi na tom nic extra zvláštního, cena sice trochu nižší ale proč ne? Ne každý se snaží za každou cenu vydělávat a prodávat pomalu za nákupku :-P počkej si na poslání fotek a záručáku, to snad nebude takovej problém, foťák má dneska každej mobil, i kdyby si ho měl půjčit ne? :-D Pokud nebude tohle schopnej dodat tak bych se na něj samozřejmě vys*al :wink:
EVO

Příspěvekod Páťa » 22 srp 2014 10:11

Právě mě udivila i výmluva na starý mobil bez foťáku, neschopnost poslat fotku přes mail atd. Uvidím co mi dojde, jestli vůbec. Taky je zvláštní přepisování inzerátu. Možná jen opravdu ví, že za 2500 prodá, tak navýšil cenu a čeká na zájemce za 4000.
Páťa