Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Numark

Numark

Příspěvekod Stephen » 10 lis 2015 15:33

Zdravím,jsem začátečník a chci se zeptat.Vyplatí se koupit Numark Mixtrack Pro 2 nebo Pro 3?
Stephen

Re: Numark

Příspěvekod HaryXXL » 14 lis 2015 18:48

Ani jedno. Jsou to hračky pro děti (pioneer, numark, reloop apod.). K profi zařízení si to nemůže ani čuchnout a jsou to vyhozené peníze, viz zde:

co-koupit/pioneer-ddj-sb-x-numark-mixtrack-pro-iii-t10995.html

Kup klasický mixák, cd/mp3 přehrávače nebo gramce a uděláš tisíckrát lépe, popř. zkus MNOHEM dražší konzoli!!! Levné to bohužel nebude ani v jednom případě!

Pro začátečníka ti stačí bohatě nahrávání a mixování přímo z počítače pomocí myší. Ušetříš si peníze za "křápovské" konzole. Když už trochu kvaltiní konzoli počítej kolem 15000,- Kč a výše!

Toť můj osobní názor, ty levné konzole kolem 7 tisíc jsem si byl osobně vyzkoušet. Do sluchátek u pioneera ddj sb2 byl tak tichý a šitový zvuk, že si asi ze mě dělali legraci. Pokud nemáš srovnání s profi zařízeními, tak ti to asi nepřijde, jinak je to rozdíl jako mezi trabantem a porschem :) Snad jsem ti trošku napověděl.., jestli můžeš, zajeď si do nějakého hudebního krámu (třeba do Prahy) a vyzkoušej si to!!!
HaryXXL

Příspěvekod HaryXXL » 14 lis 2015 18:56

PS: Jinak tím "hračky pro děti" myslím modely konzolí od pincku, reloopu apod. kolem těch 7000,- Kč, aby mě tu zase někdo nechytal za slovo, že Pioneer je kvalitní značka. To má pravdu, ale ty konzole jsou tak 3x dražší než ten "základní" model. :)
HaryXXL

Příspěvekod MikeEndy » 14 lis 2015 23:46

No jo, já taky koukal po cd a mixu ale když má dát člověk 2x 20000 za cd playery a navch 25000 za mix, tak si to rozmejšlí. Takováhle sestava už by měla vydělávat a né sloužit jen na takové to domácí mixováníčko.
MikeEndy

Příspěvekod mira » 16 lis 2015 11:04

Stephen píše:Zdravím,jsem začátečník a chci se zeptat.Vyplatí se koupit Numark Mixtrack Pro 2 nebo Pro 3?