Přihlašovací jméno
Heslo
Přihlásit
Neodhlašovat
info
Přihlásit pomocí Facebooku

Mixpult pro začátečníka

Mixpult pro začátečníka

Příspěvekod razor15 » 13 kvě 2014 14:07

Zdravím, rád bych si koupil nějaký mixpult, s kterým budu schopen hrát,společně s notebookem, na menších akcích.

Systém mého hraní - Notebook bude obsahovat songy, ty budu mixovat ve VDJ, na který budu mít napojený mix (jsem fakt amatér, takže za mixpult považuju to, co má fadery a knoby na výšky atd.). Potřebuju aby se dal zapojit nějakým způsobem do zesilovače nebo beden (pokud chápu správně, že se to 1. zapojí do zesilovače a z něj pak do reproduktorů), a taky abych mohl mít zvuk druhé desky ve sluchátkách. Kdyby měl někdo extra dobrou náladu, byl bych rád kdyby mi to popsal nebo mě odkázal na příslušný topic. Zbytek lidí se mi může smát nebo kroutit hlavou, to je mi fuk, ale odpověď bych opravdu potřeboval. Našel jsem zapojení a problémy pro kontrolery / sestavy přehráváčů + mixu.

V ceně se neorientuju, ideálně kolem 5-ti tisíc, ale v létě mám brigádu a preferuju více kvalitu. Hrát ve VDJ budu ze dvou desek (disků, či co to je). Pokud mi ale řeknete, abych si koupil s 4 faderama, abych mohl dělat jakože "mixuju" a budu tahat za fader a knoby s 3 desky, když mi budou hrát jen 2, tak to pochopím. Preferoval bych ale raději klepání prstem mimo fader/knoby jako to dělají profesionální světoví DJs.

Ideální by bylo, kdybych mohl zapojit sluchátka do mixu společně s reproduktory.
Obrázek

Děkuju za rady :)
razor15

Re: Mixpult pro začátečníka

Příspěvekod Mari » 13 kvě 2014 14:24

Pokud chceš mixovat z Virtual dj, bylo by lepší koupit rovnou nějakou midi konzoli s integrovanou zvukovou kartou, než samostatně mixák a k tomu dokupovat další zvukovku.
Počet kanálů (faderů) na mixu = počet decků ze kterých chceš hrát, vyrábí se 2 nebo 4.

Jinak zapojení chápeš správně. Z výstupu mixu (konzole) jdeš do vstupu zesilovače (nebo do aktivní bedny).
Sluchátka do sluchátkového vstupu mixu (konzole).
Mari